pup blind of moet het nog goed komen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hier een nestje pups;)

alles gaat goed er is een kleintje die krijgt wat bijvoeding.en mij viel wat op toen ze 14 dagen oud waren gingen de oogjes open en dat gind allemaal goed allemaal een blauwe waas maar dat trekt weg.

alleen bij die kleine dus niet. 1 oogje is helder maar het 2de oogje nog blauwig. kan je nu al zeggen dat deze pup blind is of trek dat nog bij?ze zijn zaterdag 4 weken.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lastig te zeggen meid. Komen er bij jouw ras meerkleurige ogen voor? Dan zou het daar aan kunnen liggen.
    Anders toch maar even bij de DA langs voor advies.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid even met de DA overleggen
    en inderdaad vertel is wat meer over de hondjes? welk was is het? misschien een ras waarbij blindheid sneller voorkomt?

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    als ik het goed herinner zijn het jack russels.

Tja lastig om vanaf hier iets op te zeggen. In princiepe moet die waas nu wel weg zijn. Kan die wel al goed lopen/kruipen? Zie je in zijn moteriek verschil met de rest?

Het kan zijn dat het oogje is uitgedroogd. Zal toch voor de zekerheid even langs de da gaan

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij loop qau ontwikkeling voorop staat nu al op zijn pootjes. de rest nog niet.

het zijn inderdaad jacks.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wat voor ras is het? jr?
    Wat zegt de dierenarts? reageert ze wel op dingen?
    lastig maar hoop dat het goedkomt ! en anders dat het andere oog wel goed is!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

het gaat echt om 1 oogje. mocht hij blind zijn met het andere oog dan ga ik overleggen met de kopers wat hun willen.

kan de pup niet zelf houden helaas.

eerst maar eens afwachten wat de dierenarts zegd. maar die zei dat hij pas met 6 weken zekerheid kan geven

Deel Deze Pagina