Jaz/Jazz/Djezz voor een jongen.. Mijn vriend kwam hier mee! Ben inmiddels bijna 33 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam omdat we zo botsen, hij vind namen leuk als Milan,Dani,Nigel,Noah.. En de naam hierboven genoemd.. Ik vind namen leuk als Mason, Denvey, Jax, enzovoort.. Maar momenteel weet ik het helemaal niet meer!! Grote zus heet Jaylee Fayenne.. Suggesties zijn altijd welkom!!
Oh nee, sorry, Jazz is een muziekstijl, Jaz is niks en Djez staat zo dommig. Sorry, ik vind dat een vreselijke naam. Dex of Jace vind ik wel weer heel leuk.
Mwah, een jongen uit mijn klas op de basisschool heette Jazz. Niet mijn smaak maar vind er ook niks mis mee
Het is ook niet mijn smaak, maar als jullie de naam allebei mooi gaan vinden, waarom niet? Ik zou in elk geval niet voor Djezz gaan.
Mijn eerste gevoel is ook dat het een meisjesnaam is.... (misschien omdat het een afkorting lijkt van Jessica?). Voor een meisje vind ik het een heel leuke naam trwns! Maar daar heb je niks aan... Van jouw rijtje vind ik Jaz het leukst, dan lijkt het ook net iets meer een jongensnaam. En Jax? Of Jack? Of vind je vriend dat niet leuk? :-S
Ik dacht dat het voor een meisje was, maar nee ik vind de naam zoiezo niet mooi! Wat vind je van Jace?
Vind het geen jongensnaam. Vooral Djezz niet leuk. Dj niet mooi en de dubbele zz niet leuk. Jax of Jackson wel leuk. Misschien een tip: nameberry.com Dit zijn namen die populair zijn in amerika. Hier staat Noah ook tussen! Erg leuk. Misschien leuk: - Asher - Scott - Elias - Jack - Luke - Justin - Tristan - Jesse (dan amerikaans: Jessie) een goed alternatief voor Jazz!
Ik vind hem niet echt leuk. Ik ken wel een stoer jongetje dat Des heet. Misschien is dat een idee? Emilie
Oei nee, ik vind het afschuwelijk. De rest van je rijtje vind ik ook niet mooi, we hebben duidelijk een andere smaak maar Jazz is een woord, dat maakt het voor mij een echte nee.
Dankjewel voor de reacties! Ik vind het ook geen leuke naam.. Maar weet ook momenteel niet meer wat wel leuk is en past bij grote zus Jaylee.. Vind het zo onwijs moeilijk!!
Ik ken een Jazz als jongetje en vind er inmiddels niks vreemds meer aan! Moest alleen in her begin even wennen, maar ben de naam inmiddels al veel vaker tegen gekomen!