Ik vind het een prachtig nummer terwijl ik normaal ook niks met Marco Borsato heb. Maar er zijn ook dagen dat ik de radio uitzet als ie komt. Het doet me dan wel weer erg beseffen dat we inmiddels al anderhalf jaar tevergeefs bezig zijn...
Ik vond het een prachtig nummer, ook al heb ik helemaal niks met Marco. Maar mijn vriend is zo gek op dat nummer, hij draait hem echt 100x achter elkaar, al knuffelend met onze dochter. Lief he? Maar door hem zo vaak gehoord te hebben wordt ie toch iets minder..
Heb niks met Marco Borsato (gooi meestal de radio uit als ik hem hoor...voor zover ik al radio aan heb want mijn slag muziek komt maar zelden voorbij)...mn man al helemaal niet (zijn slag muziek is bijna uitgestorven geloof ik ). Maar die zat laatst in de auto met de radio aan en toen kwam dat nummer...hij heeft toen hij thuis kwam met verbazing toegegeven aan me dat hij t ook bijna niet droog hield
Wij verwachten nu onze derde dochter! en mijn man vind het liedje helemaal geweldig. Hij is zo trots.
Je bent niet alleen hoor. Ik heb ook niks met hem. Maar dat staat voor mij los ervan of ik een nummer mooi vind of niet. Maar ik kan geen oordeel geven. Ken het hele nummer niet eens. (heb zelden radio aan, ben meer van de cd's)
hmmm... zit nu al met tranen van het lezen van deze berichten en heb het nummer zelf nog niet eens gehoord.... ben wel eens naar een concert in de Kuip (geloof ik) geweest. Kregen we toen kado bij ons telefoonabonnement. Was erg gaaf. Ik ben nog steeds geen enorme fan van Nederlandse nummers, maar ze worden wel steeds beter geschreven! De afgelopen 10 jaar is een openbaring gewoon 8)
jah heel erg mooi,, ik vind stop de tijd ook mooi ,en kan daar kwa zwnagershap ook iets in vinden ,,,de zin ,,zoo dicht bij jouuuuu,tot de zon komt,,ohh ik wil dit nooit meer kwijt,,,stop de tijddd,,,jah toen ik dat hoorde (en ik mn buik nog niet wijt wilde) vond ik het toepasselijk