Voedselvergiftiging

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cocko, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hallo,

Heeft iemand ervaring dat hun kindje voedselvergiftiging heeft gehad? Ik ben erg bang dat ons zoontje dat heeft nl. Hij heeft zondagavond een potje voeding gehad, dus zo'n kant en klaar potje en 's nachts was hij beroerd, overgeven, huilen etc. Nog steeds spuugt hij alles uit, inmiddels heb ik sinds gisteravond al 6 wassen gedraaid. Hij kan echt niets verdragen. Wat moet ik daarmee doen? Ik lees op internet dat het vanzelf over gaat maar is dat echt zo?
    Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat hij dat heeft maar de verschijnselen wijzen er wel naar en m'n dochtertje heeft nergens last van. Vandaar mijn gedachten.

Bedankt!

2. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Volgens mij heerst het, hoor! Mijn dochter (10 maanden) kreeg het ook afgelopen zaterdag. Geen koorts of wat dan ook, alleen alles uitspugen. En ze wilde amper wat eten/drinken.
    Dat heeft tot gisterenmiddag aangehouden, inmiddels gaat het weer wat beter: ze eet minder dan normaal maar houdt het wel binnen. Ze is wel heel erg afgezwakt :(

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heeft mijn zoontje ook gehad! heeft zeker een week geduurd tot hij stopte met meer spugen dan normaal .En hij heeft twee weken diaree gehad. sinds 3 dagen gaat het weer beter en sinds gisteren eet hij weer normaal. als je bang bent voor uitdroging moet je gewoon langs de huisarts gaan hoor!

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik hoorde laatst dat bij ons in de buurt het NORO virus weer heerst.

3 a 4 dagen diaree en spugen ( zonder koorts)
    Niets kunnen verdragen en opeens is het weer over.

Dus dat kan het ook zijn.

Je kan er bijna van uit gaan als het potje niet over datum was dat er ook geen voedselvergiftiging zal zijn.

Deel Deze Pagina