dochtertje 1!!! terugdenken aan bevalling

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia2008, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gefeliciteerd voor alle kids die vandaag 1jaar zijn geworden!
    Hier nog maar 1maandje te gaan en dan is ons knulletje ook 1. Ik moet al regelmatig aan het 'vroegah' denken. Toen hij nog zo lekker hulpeloos in de box lag. ruzie met zichzelf omdat hij wilt omrollen en het lukt m niet. frustratie die uitbreekt als hij omvalt wanneer hij gaat zitten. heb wel eens dat de tranen over mn wangen rollen als ik bedenk hoe snel het allemaal is gegaan dat eerste jaar. Die bevalling o hemeltje, die weet ik me nog te herinneren alsof het gister was (ruggenprik 5x mis voor een spoedkeizersnee) voel het nog in mn rug als ik aan die fijne naald denk.

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi meiden.

Bedankt voor jullie reacties....het was een erg mooie maar erg drukke dag waarop ik bijna geen tijd meer had om s avonds even stil te staan bij de bevalling van vorig jaar..maar toch even gedaan..:)
    mijn meisje is nu officieel een dreumes maar het blijft mijn kleine baby hihi...

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    oei lijkt me erg moeilijk...ben blij dat je toch ook een goed gevoel erbij hebt omdat je toen mama werd en dat het begin was van de rest van je leven....
    Hoop wel dat je ooit weer slaapt de nacht van haar verjaardag...

Groetjes Claudia

4. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Dankjewel! Ja klopt! Kan ik me nog herinneren! Was toen spannend he dat aftellen.......pffff wat duurde dat lang die laatste dagen hihi....
    Hoop dat je volgende week ook een hele fijne dag zult hebben!

Deel Deze Pagina