12 maanden en nog krampjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marieke1978, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Vraagké;

Mijn zoontje is nu 12 maanden en heeft altijd al erg gevoelige darmpjes gehad. Fruit mag ie ( na overleg met artsen) niet hebben omdat zijn darmen daar heeeeeeeeel heftig op reageren. Nu ben ik sinds 2 dagen begonnen met mixen van pap. Ik gebruikte de Fijne Granen Pap vanaf 6 maand van Bambix en moet langzaam over naar de 8 granen pap van Bambix. Dat langzame moet dus vanwege de darmpjes.

Nu heb ik 50% om 50% gemixt...Zijn ontlasting is ineens veel beter en hij lijkt verzadigder. MAAR....hij heeft volgens mij weer krampjes...Toch nog teveel en weer minder mixen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Marieke

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ben je wel eens bij een osteopaat geweest? Hier heeft mijn dochter vanaf haar geboorte al veel last van reflux en nog meer van darmen. Zo erg dat ze haar soms een hele dag geen flesvoeding dronk en daarbij afviel. Nu ben ik (ze is intussen 5 jaar) naar een osteopaat geweest. Waren we maar eerder geweest. Het gaat na ongeveer 8 behandelingen een heel stuk beter. Waren we maar eerder geweest dan was het nog beter en sneller te verhelpen geweest. Alleen 5 jaar geleden was een osteopaat nog een iet zo voor de hand liggende optie en werd ook nog niet geopperd in het medische circuit. Baat het niet, schaadt het niet. Het werd ook nog eens voor 100 % vergoed door onze verzekering.

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

ja, zijn we meerdere malen geweest en de lieve man is onze redding geweest ;) Heeft super geholpen. Alleen nog steeds, bij bepaalde voedingsstoffen blijven zn darmen wat gevoelig voor wisselingen. Hij heeft al maandennnnnnn geen krampjes meer gehad en nu ineens weer...

Kan me niets andere bedenken dan de andere pap...:(

Groetjes

Deel Deze Pagina