Ik deed mijn dochtertje van 11 weken net in bad..... en zag dat ze op der hals en buik allemaal kleine rode bultjes/pukkeltjes heeft....... iemand daar bekend mee? Heb geen ander wasmiddel/sop/zeep gebruikt!!!
Zie dat ze nog niet zo oud is! Sommige baby'tjes krijgen hormoonpukkeltjes! Volgens mij heeft ze daar nu wel de leefdtijd voor! Maar ja ben geen arts dus zeker weten doe ik het niet! Heb je een fotootje?
ja dat is een goeie!!! ik zit nu op de bank en zit mij te bedenken dat ik haar ook ff had kunnen tempen!! ( ze slaapt nu ) dus kan ook geen foto maken............
Heb net mijn berichtje gewijzigd omdat ik zag dat ze nog maar 11 weekjes is maar zou zowieso even tempen als ze wakker word!
ja ga haar ook tempen als ze wakker is! die hormoon pukkeltjes heeft ze al gehad toen ze 2 a 3 weken oud was!! bij de 5e of 6e ziekte krijg je toch eerst pukkeltjes en dan pas koorts..... en bij de andere eerst koorts en dan pukkeltjes....?
6e ziekte hebben ze eerst koorts en als ze geen koorts meer hebben krijgen ze een soort uitslag( niet echt pukkeltjes) die van mij hadden nog verhoging erbij met de pukkeltjes! De 5e ziekte zijn ze vrij ziek bij dus dat had je wel gemerkt denk ik!
Het kunnen ook warmte bultjes/pukkeltjes zijn. Dit had mijn zoontje ook regelmatig. Komt omdat ik hem iets te warm aankleedde. Hij heeft niet veel kleren nodig, ben ik achter gekomen. Nu heeft hij ze zelden.