Hallo moeders, Mijn zoon, bijna 3 jaar, heeft sinds gisteren rode kleine vlekjes op zn buik en rug. Sinds zaterdagavond is hij niet zo lekker en had zondag gehele dag koorts. Gisterochtend verhoging tot 37,1, wat zich die middag verhoogde tot 38,9. Na het douchen gisteravond was het terug 37,1. Deze morgen zijn zitten de vlekken ook op zn wangen en had 38,2. Gelukkig drinkt hij goed, eetlust is minder, maar doet wel zn best. Moet ik langs dokter gaan aangezien ik 20 weken zwanger ben? Wat zouden jullie doen?
Ik zou denken eerder waterpokken? Gaat momenteel rond. Hoef je niet voor langs de huisarts, je hebt zelf naar alle waarschijnlijkheid daarvoor de antistoffen wel binnen
Of de 5e ziekte, gezien zijn wangen? Zijn het grotere vlekken of heel kleintjes? Zou sowieso even overleggen cq de arts laten kijken.
kleine vlekjes. Heb deze morgen overlegt met assistente en ze zei nog even aankijken, want hij begint al iets op te knappen.
dan is het misschien iets anders, want het kwam een dag nadat hij koorts had. Gisteren had hij nog koorts met vlekjes. Vandaag zijn het meer vlekjes, maar zn temperatuur is nog niet hoger geweest dat 38,1. Het was net zelfs 37,1 Kinderen blijven rare wezentjes
de koorts is weg sinds deze morgen! Gisteravond had hij nog 39,9. Nu 36,3, zit nog wel onder de vlekjes. Ga denk k niet meer naar dokter toe aangezien het nu stuk beter met m gaat.