Hoe hou je je baby het beste vast

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Anique, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Als ik Can de fles geef zit ik soms weleens te denken "ligt hij nou wel lekker? Hij ligt bij mij altijd met z'n hoofd/nek op m'n onderarm en met z'n billen op m'n schoot zeg maar. Ik denk namelijk dat hij zo nooit echt lekker kan liggen.. of heb ik dat nou mis? :(

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik hou Damian ook wel zo hoor.
    Of leg m op het voedingskussen en geef m dan zn flesje.

3. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik leg Kyano ook precies zo neer zoals je beschrijft, en geef hem dan ook de fles.
    Volgens mij vind hij alles best, als hij de fles maar krijgt ;)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe je je kleine vast hebt als je de fles geeft. bij alyssa is het namelijk zo dat als ze niet lekker ligt ze gewoon niet drinkt, of constant ligt te draaien. als ik haar dan anders neerleg drinkt ze wel goed. waar je wel goed op moet letten is dat het ook prettig is voor jezelf, anders loop je het risico dat je last van je nek en schouders gaat krijgen.
    ik gebruik zelf een voedingskussen als ik alyssa boven de fles geef en als ik het op de bank doe dan leg ik wat kussentjes in mn rug en ga ik lekker liggen met nog een kussen onder mn arm en dan alyssa met dr hoofdje in mn elleboog holte.

liefs doris

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb erg lange benen en ik liet haar op me bovenbenen liggen en had dan 2 handen vrij, een om eten te geven en een om te kriebelen :) . ze vond dit heerlijk en viel zo ook snel in slaap

Deel Deze Pagina