Ik wil graag 2 staartjes doen bij mijn dochter Maar welke elastiekjes zijn daarvoor het beste geschikt en waar koop ik die?
elastiekjes die niet uitzakken zijn van die rubberen elastiekjes die je ook voor invlechten gebruikt, zijn heel klein en ook in leuke kleurtjes verkrijgbaar. zitten heeeeel veeeeeel in een zakje (leuk dat jouw meisje al staartjes kan, ik zit nog te wachten)
ik heb van die elastiekjes die je ook gebruikt voor nephaar vlechten enz . Nu heb ik ze in het zwart maar ga ze bij de toko nog in andere kleuren halen
die rubberen elastiekjes zitten hier altijd vast in haar haar, ik heb gewoon bij de etos/zeeman e.d. van die kleine stoffen elastieken zonder ijzeren dingetje ertussen...
Kleine stoffen elastiekjes van Claire's, hebben ze in allerlei kleuren met kleine vlindertjes/bloemetjes etc er op!
ik koop elastiekjes bij de H&M zijn niet van stof en er zit ook geen ijzertje in. kosten per 10 of 12 stuks 1,95
Ik heb stoffen elastiekjes waar rubber doorheen geweven is. Hierdoor zakken ze niet uit. Volgens mij heb ik ze bij het Kruidvat gekocht en zijn ze van het merk Zenner.
Van die kleine plastic elastiekjes (ik noem ze altijd beugelelastiekjes ) krijg ik echt met geen mogelijkheid in J.'s haar... Ik gebruik dus van die kleine stoffenelastiekjes. Ik koop ze bij de Zeeman, de Etos of een andere drogist of op de markt. Heb ook van die gewone elastiekjes zonder ijzer ertussen, van de Hema.
Dit is een foto van wat ik eerder geplaatst heb. Ik gebruik altijd van die rubberen stiekjes, noem ze ook beugelstiekjes. Werkt hier fijn!