8,5 maand en plots vies kijken tijdens aanhappen en weigeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Myo, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Vanmiddag keek hij opeens smerig alsof hij iets vies proefde. Hij probeerde het nog een paar keer, maar bleef smerig gezichten trekken en wilde uiteindelijk dus ook niet drinken. Ik dacht er toen nog eigenlijk niets van, hij zal wel geen honger/dorst hebben. Maar bij de volgende voeding deed hij het weer!
    Herkenbaar? Wat zou dat nou kunnen zijn? Ik heb niet halverwege de dag mijn tepels in iets smerigs gehangen ;):p

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.395
    5.301
    113
    Ben je al weer ongesteld geweest? Bij mij kwam dat namelijk bij mijn zoon rond die leeftijd en dan kan het anders smaken. Bij mij liep mijn productie dan vooral wat terug en was mijn tsr wat trager geloof ik (zoon is al weer 7 en dochter pas 4 maanden), hij bleef wel drinken, maar was er niet blij mee ;)

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik ben net voor de tweede keer ongesteld geweest. Na 9 dagen vloeien was ik er eindelijk afgelopen vrijdag vanaf. Ik denk niet dat het een trage tsr is. Daar heb ik inderdaad wel vaker last van en dan wordt hij ongeduldig en onrustig. Maar nu hapte hij aan en hield ook vrijwel meteen weer op met een heel vies gezicht. Vannacht heeft hij wel gedronken, dus dat is fijn.
    Zou het anders kunnen smaken door een eventueel naderende eisprong?
    Vandaag maar eens afwachten, voordat ik me er teveel druk om ga maken. :) Ik was alleen al lichtelijk bezorgd over mijn productie de laatste weken en dit helpt niet mee.

4. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Even voor de toekomstige googelaars:
    Het was dus een opkomende verkoudheid, waardoor het hem niet smaakte. Nadat de snottebellen doorkwamen, ging hij weer drinken (hetzij moeizaam door de dichte neus ;)).

Deel Deze Pagina