hoi ik heb een vraagje mijn dochtertje is iedere keer smiddags eerder wakker, weet niet waar dit aan ligt ze krijgt een fles van 160 cc en dan houden we haar gemiddeld een uurtje wakker ze valt dan ook wel gelijk in slaap in bed maar komt dan ineens een half uur tot een uur eerder dan ze weer voeding mag, dsit heeft ze sinds van de week in een keer weet iemand waar dit aan kan liggen groetjes monky1
Ja denk gewoon dat ze dan niet meer moe is. Ze slapen niet altijd van voeding tot voeding. Ze word natuurlijk ook ouder. Als ze straks een maandje of 3 a 4 is gaat er steeds meer ritme in komen en krijgt ze vaste slaapjes. Groetjes Talleke
ik weet niet hoe zwaar ze is maar mischien is het een idee om de cc in de flesjes te verhogen. dit kan je natuurlijk in overleg doen met de CB. mijn kleine jongen die deed dat ook en ben nu sins 2 weken over op 150 cc +5 en nu slaapt hij weer heerlijk. natuurlijk is hij wel steets een beetje langer wakker. maar dit is logies want vaqn alleen slapen leren ze niet.
ze krijgt al een fles van 150 cc met 5 schepjes maar ze slaapt gewoon minder ik denk dat ze weer last krijgt van krampjes ze rekt zich weer uiit en kreunt ook weer veel groetjes monique
Ze hoeven echt niet van voeding tot voeding slapen. Ze zijn steeds meer wakker naarmate ze ouder worden dus dat is normaal.