dochtertje achtervolgd

Discussie in 'De lounge' gestart door Biene, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    En weet je toevallig of ze veel belletje trekken ? Of andere kattenkwaad uithalen ?

Het klinkt misschien vreemd , maar als er echt continu wordt aangebeld en niks helpt kan het wel is zijn dat ze kinderen laten schrikken . Vaak is dat dan het enige wat helpt . Ookal zou het niet mijn manier zijn.

2. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik zou bijna zeggen was het maar waar.
    Het was ook geen bekende. De kinderen hier in de buurt en wij kennen iedereen wel en het was niet iemand die ze kenden.

Mijn man en ik waren om half 5 nog wakker. We zijn gewoon zo boos en verdrieitig. Als je de angst in mijn meisje haar ogen ziet. Bah!!

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    he getsie, wat een enge bedoeling.

maar ergens bekruipt me ook een gevoel dat die man niet (goed)wist wat hij deed. en daarmee bedoel ik, hij heeft er niet echt goed over nagedacht als ik dat zo lees. Een 'doorgewinterde' kinderlokker/pedofiel zou het toch heel anders aanpakken dan op een stel kinderen afrennen. Die zijn veel geraffineerder, haar meelokken van de rest weg of wachten tot ze alleen/met zn tweeen is. Juist door ze op te jagen loop je een groot risico dat ze gelijk naar huis rennen en je hebt de politie op je dak als pedofiel zijnde.

het is een vreemd verhaal. wat doet de politie er verder mee? ik zou sowieo andere ouders in de buurt informeren hierover. Beter teveel alertheid dan te weinig.

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat een gekke in de wereld he. hier een paar weken geleden een vriendin van mijn moeder haar dochter betast door een man op scooter die zogenaamd de weg wilde vragen. meisje is snel weg gefiets daarna maar doodsbang om nog alleen te fietsen. zo sneu. man is na dagenlang surveilleren van de politie gelukkig opgepakt! bleek dat hij meerdere meisjes betast.

Deel Deze Pagina