Een heel mooi meisje en ik vind Beyonce ook een mooie vrouw! Papa wat minder maar samen kunnen ze mooie kindjes maken.
Wat een leuk meisje om te zien! Kan er nog weinig over zeggen, maar volgens mij heeft ze sowieso de ogen van der mama <3.
Ik vind het nog wel meevallen met de knapheid ... tis een schattig meisje, maar dat zijn toch alle babietjes
Oei, ja het kan inderdaad nog alle kanten op. Ben benieuwd over een paar jaar maar ik hoop het niet voor d'r. Al is het niet erg om als vrouw mooie volle lippen te hebben.
Had zo mijn dochter kunnen zijn ook zo'n bos haar en lijkt er wel op hahaha maar ook de mijne is mooier hoor
Alle babies zijn mooi en schattig uiteraard, maar vinden jullie dit meisje een heel bijzondere schoonheid heeft dan? Ik vind persoonlijk van wel, maar de vraag is hoe ze later zal zijn. Hopelijk gaat ze niet steeds meer op haar vader lijken
beyonce ligt daar trouwens wel heel erg mooi opgemaakt en haar gestyled in haar kraambed. Lijkt me persoonlijk verschrikkelijk maar dat hoort natuurlijk bij celeb zijn.
wacht maar alev voor jou wordt heel erg binnenkort het allermooiste kindje op deze aardbol geboren. En dan vind je dit kindje er niks bij
ik denk dat ze het gezicht/hoofd van beyonce beetje bij hebben gewerkt want als je goed kijkt naar de foto dan zie je dat hoofd van beyonce beetje wazig is en baby staat er heel duidelijk op