OFF-TOPIC Argggggh Sherry. iedere keer als ik jou avatar in beeld zie wil ik weer op mijn beeldscherm slaan....Hahaha! Als ik hem nog eens kapot sla stuur ik de rekening jou kant op!
Dat sowieso, ik heb mijn dochtertje nog niet gezien maar ben er al 100 % zeker van dat ze mooier is dan blue ivy haha
Ik vind die kamer / wieg echt mega gaaf, dat is pas een babykamer, niet die gedeprimeerde kamers in NL soms (grijs, zelfs zwart!) soms word ik helemaal depri als ik die zogenaamd babykamer zie die meer de smaak heeft van de ouder als echt geschikt voor een baby is, dit is echt Disney (heel magisch)
Wel schattig en mooie donkere ogen! Hoop voor haar dat ze niet op haar vader gaat lijken. Ik vind juist niet alle baby's mooi, de meesten niet zelfs, maar ben daar vrij nuchter in.
Same here! Ik vind zeker niet alle baby's mooi. Maar dat hoeft toch niet? Als de ouders maar gelukkig zijn met hun kind. Ik vind het een heel mooi kindje hoor!! Mooie kleur en prachtig haar. Vind ook echt dat Beyoncé er mooi uit ziet. Props voor haar
haha ik ook niet hoor ik vind sommige baby's net lelijke kikkertjes en als die wat groter worden zijn ze wel mooier geworden vinik
aahhh iedere keer als ik de naam van je dochtertje zie he (zo zou de baby heten als het een meisje is ook in toekomst ) On-topic: ik vind het een mooie baby alleen je ziet ook goed dat ze veel van papa weg heeft alleen papa zelf vind ik niet zo mooi
Jay-Z vond ik jaren 1997 een lelijke man en ik noemde hem tupac wannabe), snap niet dat ie een chick als de supertalentvolle Beyonce aan de haak heeft geslagen. Maar mooie baby hoor, ik hoop echt dat ze op Beyonce gaat lijken.
Mooi kindje. Ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitziet als haar huidskleur donkerder is en de haartjes beginnen te krullen.
Inderdaad, in het geheel is de wieg wel leuk maar erg overdone. Dit zal gewoon een afbeelding zijn van de fabrikant en niet van hoe die bij hun in huis staat
Ik vind het helemaal geen mooi kindje.. schattig kindje wel omdat ik alle baby's schattig vind maar mooi echt absoluut niet! hou niet van harig
Wat een rare foto die bovenste.... de linkse kant is helemaal "wazig" en de baby wel scherp..... of ligt dat nu aan mij... Vind het trouwens niet echt een mooi kindje..... het ziet er trouwens veel ouder uit...
Dat laatste vind ik ook. Maar dat komt omdat ze een "wijze" blik heeft, ze kijkt heel pienter en alert uit haar oogjes. Dàt vind ik juist wel mooi, beter dan zo'n baby met van die nietszeggende ogen en "dommige" blik.