Bij mijn dochtertje van 6 maanden knakken haar heupjes heel vaak (en hard!). Ze vindt staan erg leuk maar dit doen we heel weinig omdat hierdoor haar heupjes nog meer knakken (en het niet goed schijnt te zijn op deze leeftijd). Herkent iemand dat knakken en kan het kwaad? Ze heeft met 4 maanden een echo heup gehad ivm ongelijke bilplooi maar die was helemaal goed. ze gebruikt haar beentjes goed en lijkt geen pijn te hebben bij het knakken.
Hier een knakkend knietje... bij het cb zeiden ze dat er niks aan te doen valt en het ook spieren kunnen zijn die over elkaar knakken?!?! Ik moet in juli naar de kinderarts voor haar reflux en dan vraag ik het daar nogmaals
Mijn heupen knakken ook als ik bepaalde bewegingen maak. Fysio gaf idd aan dat dit spieren zijn die elkaar raken. Kan geen kwaad, maar voelt ook niet prettig. Ik weet natuurlijk niet of dit hetzelfde is als bij jouw dochter
Hier ook gehad, nu komt het eigenlijk niet meer voor, tenzijn we in "gevecht" zijn met de luier omdoen en ze zich nogal raar wegdraait CB en HA zeiden beide dat het erbij hoorde, ze zei ook een leeftijd vanaf wanneer het "zorgelijk" is maar dat weet ik niet meer.....
ik ben ook gewoon bang dat het wel heupdysplasie is, maar ik neem aan dat als het bij 4 maanden allemaal mooi was het nu niet ineens kan komen? Het is ook sinds we haar laten staan. kunnen spieren zo knakken dan? Kan het geen kwaad?
Hier ook een meisje waaraan alles kraakt.Heupen,knieen,schouders,rug,polsen. Mijn andere dochter had dit ook altijd heel erg.Zij is inmiddels 7 jaar en heeft nergens last van.Zij had dan ook vrnl harde knakken in haar heup.Als je dochter een echo heeft gehad met 4 maanden kun je er van uitgaan dat het in orde is. Bij twijfel kun je altijd op het Cb vragen.