Ik kan het oei ik groei boek effe niet vinden. Maar bestaat er een 8 maanden sprong? Mijn schatje is bijna 8 maanden en sinds 2 dagen echt heel erg lastig. Ik kan haar niet meer in haar ledikantje leggen, dan gaat ze staan en heel hard huilen. Ook s´nachts wordt ze vaak en lang wakker wel 2 uur. Ze huilt echt heel hard om alles. Hoelang duurt deze sprong????HELLUP.
Volgrnd mij...maar ik heb het boek niet...is er rond de 8,5 maand weer een sprong. Maar juw uk heeft al flinke sprongen gemaakt als ze nu al gaat staan, zeg!
Volgens het 'Oei ik groei' boek begint de sprong met +/- 8,5 maanden. Maar dit is ongeveer he, het kan heel goed dat jouw kindje er nou ook inzit. Bij Ryan is hij ook rond 8 maanden begonnen. Ligt ook aan het feit of je voor- of na de uitgerekende datum bevallen bent.Als je bv een week overtijd bent gegaan dan komt de sprong een week eerder, als je een week voor de uitgerekende datum bevallen bent, komt de sprong een week later. Deze sprong kan maximaal 6 weken duren. Bij Ryan duurt hij nou 5 weken en het is de ergste sprong hier tot nu toe,pfff. Het enige leuke aan deze sprong is dat ze ineens een hoop dingen kunnen. Ryan kan bijvoorbeeld nu langs de tafel lopen. Heb er een topic over geopend; de 8,5 maanden sprong. Mischien kun je daar eens gaan kijken, daar zitten moeders die in het zelfde schuitje zitten en je krijgt herkenbaarheid.