Dochtertje "dood"gezwegen bij schoonfamilie.

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door conejita, 19 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Heb het gevoel dat ik hier op moet reageren:oops:

    Als jullie in ieder geval maar zelf weten dat het verdriet er gewoon mag zijn ongeacht wat een ander er van vind. Zij heeft jullie papa en mama gemaakt en zal altijd deel uitmaken van jullie gezin. Ik zou haar dus gewoon blijven benoemen ook bij schoonfamilie al is het gewoon maar voor jullie zelf. Fijn dat je in ieder geval even je woord hebt kunnen doen. Geniet van jullie kleine mannetje en die mooie ster aan de hemel.

    Mijn schoonzusje heeft nu bijna 5 jaar geleden haar dochtertje verloren met 38 weken zwangerschap. Zij maakt nog steeds deel uit van onze familie. We hebben zelfs allemaal hele mooie foto's van haar in huis. Ik besef me nu weer hoe gezegend wij zijn met zo'n familie.
     
  2. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    nou, dat is idd mooi Indy.

    Ik besef nu ook des te meer dat wij onze eigen familie vormen en heb mezelf ook toestemming gegeven ;) om meer afstand te houden, emotioneel en praktisch gezien.
    Dit wilde ik eerder al maar ik voelde me altijd verplicht om leuk lief en aardig te doen (aan verwachtingen voldoen) en sinds de confrontatie heb ik dat niet meer. dat is ook wel een bevrijding moet ik zeggen :).
     
  3. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.757
    113
    Overijssel
    Wat vreselijk dat je ( en ook voor andere mensen die hier gereageerd hebben en dezelfde ervaring) dochter niet meer genoemd wordt!
    Ik heb zelf gelukkig geen ervaring ermee. Helaas wel mijn kamergenootje in het ziekenhuis toen ik zwanger was. Het is nu meer dan 3 jaar geleden dat zij haar zoontje verloor na 1 dag. En ik denk er regelmatig aan omdat ik wel een levend jongentje heb rondhuppelen bij mij.
    We hebben soms nog wel eens contact via FB en vraag dan gewoon hoe het gaat en noem haar zoontje gewoon bij zijn naam.
    Ze geeft inderdaad ook aan dat ik 1 van de weinigen ben die er nog naar vraagt.
    Lijkt me gewoon het ergste wat je kan overkomen.
    Veel sterkte allemaal!
     

Deel Deze Pagina