nou sorry hoor dat ik t vraag wilde alleen maar weten wanneer ze dat eigenlijk gaan doen omdat in mijn omg kinder rond deze leeftijd dat allang deden.. t spijt me
Mijn zoon was al over 1 jaar toen hij de fles zelf ging beethouden.kreeg 's ochtends altijd een fles pap nog maar inm is die ook al komen te vervallen
ja das idd waar, nog even en dan is alles zelf doen dus geniet er echt nog even van nu ik mis het nu soms wel eens, knus met zijn 2'en zitten met de fles.
Mijn zoontje drinkt ook niet zelf zijn fles. En eerlijk gezegd vindt mama het wel goed zo... Hij gaat heerlijk in mijn armen liggen, sluit zijn oogjes en geniet van zijn flesje! Hij wil al zoveel zelf doen en wil ook nooit lekker rustig knuffelen... ik geniet van deze "fles-drink-momentjes"!
vanaf 9 maanden deed ze het pas zelf. De sap dan he de melkfles geef ik nog lekker en dat houden we zo. Ik heb haar op schoot gezet in zit houding (haar rug tegen mijn buik) en dan onderuit zakken. Zo gaf ikn haar de fles en op den duur pakte ze zelf met haar handen het over en hoefde ik alleen te ondersteunen met omhoog houden. Komt vanzelf