Hey meiden Jelina kookt heel graag met mama samen. Nu hebben we al koekjes gemaakt, cake en taart. Maar ik wil eens iets anders maken met haar. Ook helpt ze vaak met gewoon koken, maar met die warme pannen en zo vind ik het toch nog een beetje eng. Wie heeft er leuke ideetjes om met kids te maken (3 jaar) Vooral dingetjes die ze zelf kan doen zijn favoriet. Groetjes, Vera
Misschien wel als ze het zelf klaar maakt ? Mijn kids eten geen pizza uit de winkel, maar zelfgemaakt met alleen maar dingen erop die ze lekker vinden, dat gaat er wel in hoor. De ene lust meer dan de ander dus verdelen we de pizza in vakken en je mag er dan alles opgooien wat je lekker vindt. (Behalve hagelslag !!) Groetjes Monique
Niet om te koken; Milkshakes en Smoothies! Kan ze zelf fruit wassen, ijs of yoghurt in de blender doen en het leukste; Aanzetten zodat het veel herrie maakt!
- zelf broodjes maken en bakken (kun je ook verschillende dingen door doen per deegballetje) - toetjes versieren - leuke hapjes maken (soort van tapas)
Hmm wij bakken graag samen cakejes.. en dan versieren natuurlijk liefst met prinsessenglazuur en smarties (maar... daar heb je natuurlijk allerlei variaties in)
je kan ook kleine pizatjes maken op pitabroodjes knakworsten in bladerdeeg rollen kaasstengels van bladerdeeg maken (gewoon reepjes maken en daarover geraspte kaas) appelmoes of pindakaas maken ook erg leuk je hebt trouwens ook veel leuke kinder kookboekjes met leuke dingetjes erin!