dochtertje heeft blaasontsteking...

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door maisy, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ohhh voel me zo rot joh! Sterre (6jaar) wilde vanmiddag niet naar de klas ze zat te huilen en wilde niet naar school, ze zei steeds ik heb buikpijn ik wil niet naar school, maarja ik ken Sterre niet beter als dat ze school nooit leuk heeft gevonden, dus k d8 ach kom op ff doorbijten smiddags maar 2 uurtjes school dan heb je het er weer op zitten voor vandaag.
    Maar ze was helemaal overstuur, een paar overblijfmoeders die we kennen erbij en met haar praten en de juf, en de juf vond dat ze maar mee naar huis moest vanmiddag omdat ze zo overstuur was, dan de buikpijn wegmaken en als ze morgen zonder huilen weer op school kwam krijgt ze een sticker, nou dat was goed dan.
    Thuis viel me ineens op dat ze om de haverklap op de wc zat en ook uren heeft geslapen, maarja ze slaapt elke dag nog na school dus dat was niet heel vreemd, dus ik vroeg moet je alweer naar de wc joh, en laatst ook al in bed geplast doet ze noooooiiit :confused: , zegt ze ja ik voeg doet het ook zeer als je plast, ja dus, DAN voel je je ff kut want ik nam haar niet serieus ik d8 ach die is "schoolziek" en ik weet hoe rot blaasontsteking kan zijn.
    Morgenvroeg dus ff naar de huisarts en ze mag nog thuisblijven zowiezo omdat ze veel moet drinken en om de 2 minuten naar de wc gaat dat werkt niet in de klas, zostraks had ze al in de broek geplast, redde het niet van de tuin naar de wc, zou echt lullig zijn als dat in de klas gebeurt.

    kheb gauw mn excuus aangeboden dat ik har niet geloofde en gezegd dat we het juf ook gaan zeggen dat ze wel een flinke meid is en dat ze echt buikpijn had.
     
  2. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Agossie . Vervelend dat ze een blaasontsteking heeft. Arm meisje geef haar maar een hele dikke knuf!
    En indd laat haar maar even een dagje extra thuis, of 2 . Tot het beter gaat. Rennen naar de wc, en het dan nog net niet redden is heel vervelend, en kids kunnen dan ook heel gemeen zijn he.
    Sterkte hopelijk knapt ze snel op.
     
  3. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Dankje! :D Ja ik hoop echt dat zij dat drankje gaat opdrinken, de oudste had het een tijdje geleden ook tot bloedens aan toe :( (echt mijn blaaskwaaltjes geerfd :( ) En Sterre is echt een ster in drankjes uitspugen en weigeren,zucht,maarja moet maar ff.
     
  4. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Kan/mag je het drankje niet mengen met Limo ofiets?
    Lastig he.
    Heb zelf weinig last van mijn blaas kwa onstekingen, maar ik weet wel dat ik ook best wel moeite heb met het ophouden! .Helemaal nu, na mijn laatse zwangerschap. Vraag me af of het misschien komt door de KS?
    Zal me arts is informeren hierover.

    Sorry ging OFFtopic
     
  5. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja zou ik f f navragen dan, de schat zit nu weer naast me ze heeft per ongeluk in bed geplast. :( doet ze echt noooooooiit, dus is gewoon echt overduidelijk blaasontsteking, pfff ff een zeiltje ofzo onder mijn laken dan maar als ze naast em ligt straks, zieke meisjes mogen bij de mam in bed vind ik :D
    Ze zeggen dat blaasontsteking niet besmettelijk is he maar laatst hadden de oudste en ik precies op dzelfde maner blaasontsteking een week na elkaar,allebei ineens koorts en misselijk en toen gelijk bloeddruppeltjes bij het plassen, wel vreemd toch?
     
  6. Niet meer actief

    Ja sneu is dat he, mijn kids gaan ook niet altijd met plezier naar school.
    Ik werd vanmorgen om 11 uur gebeld door de Juf van m'n oudste, hij voelde zich niet lekker, had buikpijn en of hij naar huis kon komen.
    Ja natuuuuuurlijk, ben direct naar school geraced en heb hem opgehaald, hij heeft ook een half uur op de wc gezeten.Buikgriep denk ik, dus morgen nog maar ff lekker thuis op de bank met een dekbed, lekker dvd-tje kijken en opknappen.

    Sterkte met je kleine meid Maisy, wel erg sneu voor d'r!

    Liefs Nies
     
  7. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja er gaat flinke buikgriep rond, de jongste van mij had dat vorige week ineens, kheb nog nooit een kind zo vrselijk zien overgeven echt deed me pijn om er naar te kijken, de adertjes zagen rood in haar oogwit ervan, ik dacht buikgriep maar wij hebben tot nu toe nog nergens last van.

    Beterschap met je zoon Nies!
     
  8. Niet meer actief

    Dank je wel Maisy!
    Vervelend he als je kindjes ziek zijn, vooral als ze echt zo beroerd zijn dat ze niet eens uit hun oogjes kunnen kijken.

    Nee, dan heb ik liever zelf iets dan zij hoor!
    En idd, buikgriep gaat rond, dat zij juf van middag ook al.
    Dus dan zal de jongste straks ook wel buikgriep krijgen, of hij glipt er tussen door!
    We zien wel, nu maar ff extra verwennen met koppies thee en beschuitjes ;)
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Klopt dat er buikgriep heerst, Caitlin heeft er ook last van gehad en ikzelf ook :(

    Heb er nog last van , Caitlin gelukkig niet meer.
    Maar ben een vaatdoek zo langzamerhand kwa gevoel.

    En sterkte maisy met je wijffie der blaasontseking
     
  10. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nou pfff :p Vanmorgen eerst de oudste naar school en de jongste naar de psz en toen op naar de huisarts, ik had Sterre eindelijk zover gekregen om in een potje te plassen, want dat wilde mevrouw niet, kwam ik aan bij de huisarts, had het potje in mijn tas gelekt en was leeg ](*,) jammie , dus wij weer op naar huis, minimaal 3 uur de plas ophouden en dan weer, plassen.
    Moest ze zo nodig dat het plasje al was gedaan voor het potje eronder hing, want ik mag vooral niet erbij blijven staan natuurlijk, nou hebben we een half urutje later een klein beetje opgvangen maar dat was dus zo'n klein beetje dat het op kweek moet en morgenvroeg de uitslag.
    Ondertussen alweer in de broek geplast en vannacht in bed.arm meissie, ze wil ook niet veel drinken, want veel drinken is veel plassen en plassen doet pijn, *zucht*.
    Met haar juf gepraat vanmorgen dat het wel echte buikpijn was en zij zei al ik hoorde het al van een van de andere moeders en toen ik dat hoorde bedacht ik ineens dat ze idd veel naar de wc ging de laatste dagen.
    Nou afwachten tot morgen wat voor "vies" drankje ze meekrijgt
     

Deel Deze Pagina