echt vreselijk mijn nachtmerrie lijkt uit te komen mijn dochter word achtergesteld op school Volgens de juf speelt ze vaak alleen en als ze dan met andere kindjes wil spelen dan willen zij dat niet. ze speelt wel met kindjes uit groep 2 (ook al 2 thuis gehad) maar uit haar eigen klas niemand waar ze het ook over heeft. vind het zo sneu voor haar straks is ze 5 en dan houd ze een feestje wie moet je uitnodigen? de klassen switsen straks wel ben benieuwd of ze dan een vriendinnetje overhoud om mee te spelen vind het zo sneu voor haar ze is ook heel erg faalangstig
Hier precies hetzelfde met mijn stiefzoontje. Hier heeft het zichzelf opgelost, het is toch niet erg als ze alleen spelen. Wij heb geleerd het te zien als een goede eigenschap, ze kunnen zichzelf vermaken wat als ze thuis zijn en je meerdere kinderen hebt rondlopen erg prettig is. succes ermee! en ze speelt toch wel met kindjes uit groep 2? Dan nodig je die toch uit?
Hm hier zit groep 1 en 2 sowieso gemengd. En ze speelt veel met groep-2-kindjes zegt juf. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze straks jn groep 2 zit en die vriendinnetjes dus in groep 3. Then again speelt ze nu na school ook vaak met kinderen uit een andere klas dus het is vast geen probleem. Soms van haar eigen leeftijd maar ook meisje uit groep 3 is erg populair. Volgens juf komt het omdat ze vrij slim is en dus contact zoekt op haar eigen niveau. Nouja er zijn ergere denk ik dan. Het wordt vervelender als ze zelf gaat zeggen dat ze het niet leuk vind op school. Ben dan ook wel benieuwd of jij denkt dat ze het niet leuk vind of dat ze dat zelf zegt.
Ze zegt het zelf helaas ook, en huilt zo af en toe ook wel eens als ik haar terug breng. ik hoop dat het een fase is