Op 24 mei zijn wij de trotse ouders geworden van ons meisje Joëlle. op 22 mei was ik opgenomen voor een hoge bloeddruk en mogelijk zw.vergiftiging, 23 mei ingeleid omdat bloedwaardes slechter werden en bloeddruk bleef hoog ondanks medicatie. Na heel lang continu weeen had ik nog maar 5 cm. daarom een ruggenprik gekregen met als gevolg een bloeddrukdaling van 110 naar 36, hiermee ging ook de hartslag van de baby naar beneden waardoor ze binnen 15 min. geboren moest worden, intussen had ik volledige ontsluiting heb zelfs nog een poosje geperst en vac. pomp wilden ze nog proberen maar duurde allemaal te lang waardoor het een spoedkeizersnee werd, onder algehele narcose er was geen tijd meer voor een ruggenprik. kortom erg heftig allemaal en iets wat we echt even moeten verwerken maar gelukkig is alles goed afgelopen, ze woog 3020 gram, 15 dagen te vroeg. Ik knapte eerste dagen niet echt op waardoor ook borstvoeding slecht op gang kwam, ze heeft de eerste dagen nauwelijks voeding binnen gekregen met als gevolg dat toen we dinsdag na huis mochten ze geelzucht had en onder de lamp moest. bloedwaardes bleven hoog ma uiteindelijk was vrijdag alles goed en mochten we eindelijk gaan. Tot woensdag thuis geweest toen werd ik ziek, hoge koorts, dus weer opgenomen in het ziekenhuis, het bleek baarmoederontsteking te zijn. Nu zijn we weer lekker thuis en kan het grote genieten beginnen!
Van harte met jullie meisje Geen optimale start. Probeer het idd een plekje te geven (kan best even duren). Zwangerschapsvergiftiging is ook niet niks (hier ook gehad). Geniet er van