Wie kijkt er Prince Charming? Wat vinden jullie ervan? Ik kijk het zelf wel, Me vriend vindt het maar niks aan
Echt vreselijk was hij zeg... Echt over over over de top. Ben benieuwd met wie Prince charming eindigt
Vondt ik dus ook! De andere mannen zijn toch een stukje mannelijker. Zelfde dat hij toen nog voor het sporten z 'n haar overdreven ging doen Ben ook benieuwd!
Leuk programma al vinden alle heren hier in huis het niks Sezer vond ik helemaal niks, Alistar ook niet, Mitchell gaat hem ook niet worden, Diggy ook niet.
Ik vindt Mitchell ook maar een vervelende man Alistair vondt ik ook niet zo goed passen bij Prince Charming. Straks de nieuwe aflevering kijken
Ja dit is prima, zo houdt hij leuke mannen over, alhoewel het volgende week ook weer apart gaat worden als we het voorstukje mogen geloven...
Gelukkig is Mitchell er uit Vindt inderdaad dat er nu ook alleen maar leuke mannen overgebleven zijnBen wel heel benieuwd naar de aflevering van volgende week
Wat een leuke winnaar! (Wil eigenlijk wat anders schrijven, maar wil niets verklappen voor diegenen die nog gaan kijken...)
Vindt hem ook veel leuker bij hem passen dan degene die officeel gewonnen heeft(Zeg voor de zekerheid geen namen maar denk inmiddels dat de meeste het al heeft gezien)