Hmm. Dan zal ik zo toch maar ff de ha bellen. Ze zien me aankomen. Ben de laatste 1,5 maand regelmatig bij de ha geweest met mn meiden...
Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Zo zag de navel van onze oudste er ook uit toen ze nog een baby was en zij had een navelbreuk. Bij haar is het vanzelf overgegaan en nu heeft ze een 'gewone' navel.
Ja jammer dan als ze daar evt wat van vinden. Daar zijn ze voor. Liever een keer teveel dan te weinig. Ik zou ook echt even langsgaan. Hier zi bij iedereen de navel naar binnen, dus niet zo'n bolletje naar buiten.
Is het bij jouw dochter ook geen bolletje meer? Mijn dochter die ook geboren is met een navelbreuk heeft nog steeds een bolletje. Veel veel kleiner hoor en er zit ook geen lucht meer in enzo. Maar helaas geen kuiltje.
Het is niet zo'n mooie navel als die van mijn jongste dochter. Het is inderdaad nog wel een heel klein bolletje en geen kuiltje.
Helemaal mee eens. En wat goed dat ze het zelf zo duidelijk aangeeft! Des te meer reden om echt even langs de huisarts te gaan!
Ik had als kind ook een navelbreuk en mijn navel was heel lang een bolletje, in de puberteit veranderde hij in een normaal kuiltje.