Hier een zeer tevreden grietje van 11 weken...tenminste, als ze de hele dag meegedragen wordt op de arm (wil niet in draagzak)....... De nachten slaapt ze zo'n 7 uur, dus wat dat betreft geen klagen, maar overdag is het een ramp! Ik heb alles al geprobeerd, in haar eigen bedje slapen in de Puckababy, beneden in de kinderwagen en op de bank. Bij vermoeidheidssignalen direct in bed leggen, of juist op de arm nemen en als ze in diepe slaap is in haar bedje leggen.... Niets werkt! Na 10-30 minuten wordt ze huilend wakker en is ze doodmoe, til ik haar op en ga met haar zitten, dan valt ze zo weer in slaap. Meestal wordt ze dan ook na korte tijd weer wakker maar dan valt ze wel weer in slaap. Dit is voor mij niet vol te houden, ik heb nog een peuter rondlopen en heb zelf veel lichamellijke klachten. Ik zit nu ongeveer van 8 uur 's ochtends tot 22.30 uur met m'n meidje op de arm, óf ze huilt....want dan ben ik met mijn peutertje in de weer, of aan het koken... Zit er nu even te diep in om er nog helder naar te kunnen kijken, iemand tips?