Hoihoi, Ik heb een vraagje mbt tot de flesvoeding. Mijn dochter van 6,5 maand krijgt nu 3 flessen opvolgmelk nr 2 per dag. Op dit moment heb ik nog nutrilon, maar omdat ik heb gehoord dat de kruidvat melk ook goed zou zijn wil ik daar naar overstappen. Alleen nu is het zo dat ze op het kdv geen kruidvat hebben. Kan het kwaad dat ze op de kdv dagen 2 flessen nutrilon en 1 fles kruidvat melk krijgt of is dat mengen niet goed? (mijn dochter gaat 3 dagen per week naar de kdv) dus het gaat om 3 flessen per week. Het zou mij namelijk best veel geld besparen. Alvast bedankt!
Het maakt geen bal uit zeker als ze een half jaar zijn en al bijvoeding krijgen dan zijn de darmpjes veel minder gevoelig als wanneer een kindje pasgeboren is en alleen nog maar melk krijgt.
Met 6 maand krijgen ze toch al meer variatie in eten (smaak, structuur). Dat gaat met flessen waarschijnlijk ook wel goed.
De overstap van Nutrilon naar KV en terug is zo klein en na 6 maand kunnen ze meer hebben... Volgens mij geen enkel probleem hoor.
Ik ben ook net aan het overstappen, van friso ha naar kv ha. Heb het eerste pak gemengd. Het lijkt goed te gaan, en ze is jonger dan jouw kindje