2 merken afwisselen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door miepens, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoihoi,
    Ik heb een vraagje mbt tot de flesvoeding.
    Mijn dochter van 6,5 maand krijgt nu 3 flessen opvolgmelk nr 2 per dag. Op dit moment heb ik nog nutrilon, maar omdat ik heb gehoord dat de kruidvat melk ook goed zou zijn wil ik daar naar overstappen.
    Alleen nu is het zo dat ze op het kdv geen kruidvat hebben.
    Kan het kwaad dat ze op de kdv dagen 2 flessen nutrilon en 1 fles kruidvat melk krijgt of is dat mengen niet goed? (mijn dochter gaat 3 dagen per week naar de kdv) dus het gaat om 3 flessen per week. Het zou mij namelijk best veel geld besparen.

Alvast bedankt!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het maakt geen bal uit ;) zeker als ze een half jaar zijn en al bijvoeding krijgen dan zijn de darmpjes veel minder gevoelig als wanneer een kindje pasgeboren is en alleen nog maar melk krijgt.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Met 6 maand krijgen ze toch al meer variatie in eten (smaak, structuur). Dat gaat met flessen waarschijnlijk ook wel goed.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De overstap van Nutrilon naar KV en terug is zo klein en na 6 maand kunnen ze meer hebben...

Volgens mij geen enkel probleem hoor.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geen probleem.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Lijkt me ook niet. Wij wisselen ook af. Thuis Omneo en op de opvang Standaard. Gaat prima.

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik ben ook net aan het overstappen, van friso ha naar kv ha. Heb het eerste pak gemengd. Het lijkt goed te gaan, en ze is jonger dan jouw kindje

Deel Deze Pagina