Hoi meiden Eigenlijk geloofde ik nooit zo in sprongen. Onze dochter heeft bijna nooit last gehad van een sprong en onze zoon ook niet. Alleen nu denk ik dat hij er wel last van heeft of zal t wat anders zijn? Hij wordt s'nachts om de 2 uur wakker. Heeft dan ook echt trek. Speentje en alleen troosten helpt niet. Alleen flesje en dan gaat ie weer slapen. Overdag heeft hij nergens last van. Is super vrolijk en slaapt zoals voorheen. Hij heeft vorige wk woensdag een mri en ct scan gehad onder narcose. Zou het hieraan kunnen liggen? Het is nooit een doorslaper geweest hoor. Kwam altijd wel 1x in de nacht. Komt vooral omdat hij geen droomvoeding krijgt rond 23:00. Die dronk hij namelijk nooit op. Hoogstens 3 slokken. Hij gaat overigens om 19:00 naar bed voor de nacht. Maar nu 3x een voeding in de nacht lijkt me ook niet echt de bedoeling. Hij werd gister en eergisteren al zelf wakker voor de fles van 23:00 die hij normaal niet opdrinkt. Lijkt echt enorme honger te hebben. Hebben jullie tips? Of hetzelfde meegemaakt? Gaat dit over (liefst zo snel mogelijk haha) Als t aan de narcose ligt hou ik mn hart vast want hij krijgt zsm buisjes en dan maar hopen dat dat de laatste operatie is. nb. Hij heeft toen hij 7 weken oud was 2 weken in t ziekenhuis gelegen met hersenvliesontsteking. Nu onderzoek naar zn gehoor omdat de bacterie het gehoor ernstig kan aantasten.
Lijkt mij dat het een sprongetje is (meer honger) maar ik heb verder geen idee wat een narcose kan doen op lange termijn, wel dat ze een paar dagen lang wat suffig en slaperig zijn. Misschien zou je het eens kunnen navragen bij je kinderarts oid? Sterkte verder met je ventje!
Onze zoon is met 6 weken geopereerd aan een liesbreuk. Is toen ook onder narcose geweest. Heeft daarna dagen lang om de twee uur gedronken bij mij en een hele tijd nog slechte nachten gehad. Nawerking van narcose kan wel 1 tot 2 weken duren.