Ik vermoed dat onze dochter de waterpokken heeft. Ik vind (zie foto) dit vlekje op haar rug en ze heeft er twee op haar buik. Gister had ik ze nog niet gezien. Ze is een beetje verkouden geweest maar niet enorm ziek. Nu is mijn ervaring dat ze echt wel wat grieperig kunnen zijn dus daarom twijfel ik. Iemand daar ervaring mee?
Wat Abri zegt. Dochter is er hier prima doorheen gekomen en had daarnaast niet zo veel plekjes dus het was een eitje .
Ze kunnen beter wel genoeg plekjes hebben (en wat genoeg is, geen idee...?), omdat dat vaak een teken is dat ze ook voldoende antistoffen aanmaken, waardoor ze het niet nogmaals krijgen.
Hier laatst ook paarvan die pukkeltjes. Ik dacht ze krijgt de waterpokken. Maar bleef bij 3 a 4 pukkels. Gingen weg, en heeft er nu weer 2. Voelt zich ook niet ziek ofso en ook niet geweest.
Nou ik was te voorbarig, ze zit helemaal onder en heeft koorts. Alleen heel der vagina zit ook onder. Dat is wel heel sneu
Beterschap! Hier zijn ze er niet echt ziek van geweest maar wel hangerig en flink verkouden erbij. Het is nu ook het seizoen voor de waterpokken. Kids Clin is fijn om te gebruiken.
Ach, dat is balen. Onze twee jongens zaten ook helemaal onder. De oudste is er twee dagen ziek van geweest, de jongste niet, die was alleen een beetje hangerig/mopperig.
Beterschap. Hier ook waterpokken. Het begon vorige week met een paar kleine vlekjes en was nog niks aan de hand maar de volgende dag was drama. Ze zat er helemaal onder en idd flink beroerd. Ook de eerste 2 nachten met naar bed gaan was een drama hier hielp een havermoutbadje heel goed. De eerste 3 dagen waren trouwens het ergste daarna ging het al snel beter. Succes
Hier begon de oudste met hoge koorts en spugen, daarna kwamen de pokken. Jongste begon met een paar pokjes, dagen erna wat grieperig en meer pokken maar niet echt heel ziek geweest. Beterschap!