Hi, heeft iemand tips om je baby langer door te laten slapen? Ik wil namelijk dat die eerder gaat slapen, en langer dan 6 uurtjes slaapt.
Je mag je al gelukkig prijzen dat hij 6 uurtjes achter elkaar maakt. Ik wou dat ik dat ook kon zeggen. Hopelijk krijg je tips waar je wat mee kunt want ons is het helaas nog steeds niet gelukt. Succes.
Nou ben idd na al die tijd ook blij dat we eindelijk de nachten doorslapen haha...... Toen ons zoontje 3 maanden was, sliep die ook niet door. Er zijn er bij die hun kindje gewoon laten huilen en beweren dat na een nacht of 3 de kinderen doorslapen. Maar persoonlijk vind ik een kindje van 3mnd daar nog erg jong voor
6 uur is toch super op die leeftijd? Ze kunnen nou eenmaal maar een bepaalde tijd op een voeding. En volgens mij noemen ze 6 uur slapen, bijv van 24u - 6u doorslapen trouwens Hoe laat gaat je kindje slapen? Hoe slaapt hij\zij overdag? Bv of kv?
Onze dochter slaapt 12 uur per nacht vanaf 3 maanden, toen kreeg ze rijstebloem in haar fles. (kunstvoeding)
6 uur is al doorslapen.....dus ik zou je gelukkig prijzen! Hier slaapt mevrouw meestal max. 3 uur en dan is ze weer wakker, ook 's nachts. Dus geniet van je 6 uur en focus je er verder niet teveel op.
Zes uur achtereen slapen met 3 maanden! Was ik in die tijd ook super blij geweest. Sinds 11 maanden ongeveer slaapt Linn echt de hele nacht door... m.u.v. de vele fase's... Dus... beste tip... geduld, geduld... komt vanzelf wanneer de kleine er aan toe is.... Beetje overdreven om al rijstebloem te gaan geven met 3 maanden,... maar goed. Da's mijn mening.
hier sliep zoon vanaf 3mnd 12 per nacht....naar mijn idee doordat ik elke avondje een lekker ontspannen badje deed..baby massage oid...hij werd van dat ritueel heel relax en rustig...wist precies herna lekker warm op bed laatste voeding en ging dan in diepe slaap...dit wa sin het begin rond 2030u...hij vervroegde dit zelf uiteindelijk naar 19u...vandaar is het badritueel nu naar de ochtend verplaatst en slapat ie ook smiddags heel goed toen ik er net mee begon deed ik ook bedje voor verwarmen enz...dit was later niet mee rnodig...later kon het badje ook ff snel snel
rijstebloem mag toch pas vanaf 4 maanden? 6 uurtjes vind ik ook wel netjes, deed de kleine hier ook ongeveer wordt vanzelf wel langer (ooit hihi)
met doorslapen heb ik geen problemen, dus daarover geen tips. overigens vind ik 6 uur absoluut al doorslapen. en het vroeger naar bed laten gaan probeer ik nu zelf ook, door de voeding wat te verschuiven. ze heeft uit zichzelf een schema dat lijkt op elke 4 uur. ik maak dit wat korter, zodat ik met 5 flessen vanaf een uurtje of 8 eindig rond 9 uur. ik heb het langzaam steeds meer verschoven en vandaag is de eerste keer dat ik het flesje om 9 uur ga geven, dus ben erg benieuwd hoe laat ze wakker wordt. will keep you posted.
Ik vind het ook al erg goed hoor, 6 uurtjes met 3 maanden! Hier ging ze vanaf 4 maanden 's avonds eerder slapen. Maar dan kwam ze dus wel tussen 4 en 6 uur 's morgens. Inmiddels is ze meestal na 3/4u weer wakker, dus ik zou je zelf maar gelukkig prijzen
Ik wou dat ik ze had Dan had ik het ook gelijk toegepast. Zou ook wel weer eens meer dan 4 uur achter elkaar willen slapen Komt vanzelf goed.. 6 uurtjes is zoals gezegd erg netjes voor die leeftijd.
Voor 6 uurtjes teken ik ook hoor, ons mannetje heeft niet helemaal een goede start gemaakt en hij slaapt nu max. 4 uur aan een stuk en daar ben ik al heel blij mee want het was eerst zo dat hij ieder uur wakker werd en dan huilde hij niet maar hij krijste het uit. En rijstebloem mag officieel pas vanaf de 4 maanden gegeven worden maar wij mochten het op advies van de kinderarts al met de 2 maanden geven maar ik zou het niet zelf uitgeprobeert hebben als de kinderarts het niet had aangeraden. Geniet van je 6 uurtjes en die meer-uren komen vanzelf
4 of 6 uur: ik vind het geen verschil maken eerlijk gezegd. Feit blijft in ons geval dat mijn zoontje dan voor 1 nachtvoeding komt. Ik vind doorslapen in principe als ik zelf kan doorslapen. Zolang mijn nacht onderbroken is, ben ik niet volledig uitgerust. Maar goed, mijn zoontje laat 's nachts max 5,5 uur tussen 2 voedingen, meestal 4 uur. Vooralsnog wacht ik gewoon geduldig af totdat hij het zelf gaat regelen Ik geef hem wel een kleinere fles dan we eerst deden: hij klokte namelijk altijd 200cc weg midden in de nacht om vervolgens overdags weinig te drinken. Nu bieden we 100cc aan en gaat ie daarna ook gewoon slapen.