Ander bed voor ons meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Polletjepiek, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Peuterbed(70x160cm) of 1-persoons(90x200cm) kinderbed

1. 1-persoonsbed van BeterBed

2. Ikea peuterbedje

3. Anders.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#1 Polletjepiek, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2011
    Hoi
    Wat vinden jullie van dit bedje. Bij beterbed. Een 1-persoons kinderbed. Er kan nog een hekje voor. Oh ja, het is een vrij laag bed, waar ze zelf makkelijk in en uit kan klimmen.

Of zouden jullie voor een peuterbedje van Ikea gaan. bijv. Kritter of Gulliver: IKEA | IKEA Kinderland | Kinderbedden

We neigen zelf naar de eerste optie. Maar ik wil toch even de meningen peilen.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    peuterbedje is ook lekker laag zodat ze mooi in kunnen stappen, ik ben zelf eerst voor een peuterbedje gegaan daar ligt ze nu heerlijk in te slapen!

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Hoe groot is de slaapkamer. Ik heb voor een peuterbedje van ikea gekozen omdat mijn zoontje een heel klein kamertje heeft en het zo in de breedte kan staan en met een "groot" bed niet.

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    IKEA | Kinderen | Kinderbedden | HENSVIK | Bedframe met lattenbodem
    wij hebben deze in gedachte voor Jamie... zijn nu nog druk met zijn "onderwaterkamertje bezig".
    Dus ik zeg ook peuterbedje... in zo'n 1 pers bed verdwijnen ze bijna, en met een peuterbedje doen ze nog vrij lang mee en er zit ter beveiliging nog een hekje voor tegen uitrollen.

5. BabyWolkje

BabyWolkje Actief lid

7 mrt 2010
    179
    0
    0
    Wij hebben bij ikea een meegroeibedje gekocht.
    Eerst klein en daarna een 1 persoons als ze groter is, scheelt ook weer qua kosten.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Voor Kylian hebben we meteen een 1 persoons bed gekocht en dat gaan we met Kinley straks ook doen.
    Ik zou dus voor de eerste optie gaan.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind die van Beterbed echt héél mooi! Persoonlijk ben ik niet zo voor de peuterbedjes, ze liggen daar maar zo kort in en dan kan je alweer een nieuw bed kopen.
    Maar das persoonlijk natuurlijk :)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij hebben een meegroeibed (oud model van Ikea, via marktplaats gekocht) maar ben van mening dat het geen fluit uit maakt hoor ;)
    Het is voor je eigen gevoel.
    Ruben heeft nu nog 1 deel omhoog staan (bij zijn hoofd) maar zou net zo goed slapen in een gewoon bed hoor.
    Stijn krijgt of Ruben zijn bed..of een gewoon bed.

9. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

Maak eigenlijk nix uit
    doe wat je zelf het beste vind en wil
    wij nemen deze van ikea
    we zijn flink aa het verbouwen in haar kamertje
    ze krijgt een prinsessenkamer
    over 4 weken moet het af zijn
    want word ze 2 jaar en mag ze in haar nieuwe kamer slapen
    we zijn benieuwd

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben deze ook sinds kort. Is een meegroeibedje trouwens.
    Wij hebben 'm in bruin/zwart. Witte meubeltjes erbij (Hensvik-Ikea) en de muren oranje en wit.
    Ze sliep vanaf de eerste dag meteen goed in.:) (alleen nu een beetje nachtmerries, maar dat is weer een ander topic)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.875
    113
    @Citta, dat bedje hebben wij ook!

Wij hebben hier een meegroeibedje van Ikea en mijn zoontje krijgt straks een juniorbedje van Bopita. Ik vind zo'n kleiner bedje veel knusser en als ik zie hoeveel ruimte mijn dochtertje met 3,5 nog over heeft met het meegroeibed op de kortste stand (1.40m) dan denk ik dat zo'n juniorbedje ook nog wel een aantal jaartjes meekan.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben deze gekocht...

13. Polletjepiek

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Wij zijn er uit. We gaan vanmiddag het bed van BeterBed bestellen. Bij dit bed zijn ook bijpassende hekjes verkrijgbaar. Zo'n hekje komt dan tot halverwege het bed. Dit doen we sowieso.

Dit bed kan in pricipe jaren mee. Bij wijze van tot ze 18 is;)

Over een meegroeibed heb ik ook nagedacht en een beetje rondgekeken naar wat er allemaal verkrijgbaar is. Maar ik vind de keuze wat beperkt en het moet net je smaak zijn. Die van Ikea vinden wij niet zo heel mooi. Wij houden meer van bedjes ed. zoals op de foto in mijn 1e bericht.

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Goeie keuze ;)

Wij hebben indertijd trouwens gewoon een bed zonder zijhekjes gekocht. Oke, ze zijn er een paar keer uitgevallen en dat was huilen, maar ze hebben snel geleerd om er niet meer uit te vallen.. het komt vrijwel nooit meer voor.

15. Polletjepiek

Ja goed hè?:D

Wij doen wel een hekje, maar da's meer voor mijn eigen gevoel en ik vind het ook wel leuk staan. Ik denk dat wel de lades er ook bij doen, vind ik ook wel leuk. Mijn vriend heb ik nog niet helemaal overtuigd. Maar dat komt wel goed.

Als het bed er is laat ik het ledikantje nog wel even staan hoor, stel dat ze nog wel in haar ledikantje wil liggen. Later kan het ledikantje dan in de 'opslag' of voor een eventueel broertje/zusje.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij hebben het peuterbedje van Ikea. Puur alleen omdat ik onze dochter nog zo klein vond voor een 1-persoonsbed. Het peuterbedje ziet er zo lekker knus uit.
    Ze slaapt er heerlijk in en noemt het haar "grote meisjesbed" :D

17. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier hebben we de kleine vanacht voor het eerst in een groot bed... eentje van 90x200
    we hebben er zelf een extra plank tegenaan gezet zodat hij er niet uit kan rollen..
    dus ben benieuwd... wat er gaat gebeuren...
    we hebben er 2 matrassen naarst gelegd voor de zekerheid

18. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Wij hebben ook gekozen voor meteen een 1-persoonsbed.
    Het is besteld. In februari gaan we zijn nieuwe kamer maken!

Deel Deze Pagina