Dochtertje van 13 maanden slaapt nog niet door.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rbnlin, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ventje slaapt met een t shirt in een winterslaapzak met mouwen en onder een soort fleecedeken. Dit gaat perfect. Nog geen dekbed nodig hier :D en voedingsschema van mij heb je weinig aan aangezien mijn zoon een beer van een vent is en dus ook bizar veel eet haha

2. auroraa

auroraa Niet meer actief

Onze zoon was de aller aller allerslechtste slaper ooit. Sliep overdag niet en "s nachts niet. Wanhopig werd ik er van. Álles hebben we geprobeerd, niks hielp. Hij heeft tot ie ca. 1.5 was bij ons in bed geslapen. En ineens was het over. Hij is nu 2 jaar en een beetje en slaapt goed. Hij slaapt zeker niet elke nacht de hele nacht door maar we hoeven er niet meer om de drie kwartier uit. Toen ik zwanger werd van onze dochter sliep zoonlief nog steeds enorm slecht. Ik was echt heel bang dat mn dochter ook zo"n slecht slaper zou worden maar wat bleek: zij sliep al na drie weken haar eerste nacht door en ook nog in haar eigen wiegje naast me. Ik had me nooit kunnen voorstellen dat een baby daadwerkelijk zonder gedoe in slaap kon vallen :) Mijn ervaring is dat ieder kindje anders is en dat je vaak gewoon geen invloed kunt uitoefenen op het wel of niet doorslapen. Tips heb ik dan ook niet, wel herkenning! Het is super zwaar de gebroken nachten, zeker als het maanden door gaat, maar het komt goed!

Deel Deze Pagina