Hallo dames, ik ben nieuw op dit forum. Nou ja nieuw, bijna 8 jaar geleden was ik hier ook toen ik zwanger wilde worden. Heb er veel steun aan gehad. Hoop dat het nu weer zo gaat Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Na 7 jaar de pil geslikt te hebben, ben ik in februari gestopt. Nu had ik op 6 maart ong. moeten worden. Sinds 4 maart elke dag licht bloedverlies en buikpijn. Vorig jaar was mijn cyclus meteen regelmatig en 28 dagen, zoals zonder pil. Ik denk dat ik morgen naar de huisarts ga, dit is ook niets. Wie herkent dit ook?
ik ben natuurlijk geen dokter! Maar ik denk niet dat je HA nu iets gaat doen! Je bent nog maar net gestopt met de pil! Je hele hormoonhuishouding moet weer op gang komen en dat kan even duren! Je bent 7 jaar aan de pil geweest dus het is logisch dat het weer op gang moet komen en dit keer door je eigen lichaam! Er zit niets anders op dan te wachten! Ga je er direct van uit dat je een cyclus van 28 dagen hebt?
Hoi exciting. Zonder pil was mijn cyclus altijd stipt 28 dagen. Bij mijn zoon was ik vrijwel direct zwanger, bij mijn dochter was mijn cyclus meteen regelmatig en was ik in ronde 6 zwanger, met hulp van ovulatietest. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Voel me ongesteld met alle ongemakken, behalve de rode hoofdrolspeler.
Ik heb helaas neit het antwoord waar je op hoopt Maar Helaas reageert je lichaam elke keer anders na het stoppen. je kan nu best een onregelmatige cyclus hebben, je zou helaas moeten afwachten. De h.a. doet nu niets omdat je net sinds feb gestopt bent. heb je al wel een zwangerschapstest gedaan? als die negatief is zou je helaas moeten wachten omdat je lichaam de ene keer langer en de andere keer korter de tijd heeft om weer op regel te komen Succes met het wachten
Dank je wel. Ik ga voor de zekerheid straks nog een test doen, maar hoop nergen op. Ik wacht rustig af en zie het allemaal wel. In ieder geval dank voor je reactie.