Woww Loeki! Van harte gefeliciteerd met een prachtige dochter! Eindelijk kan je haar vast houden en uren lang bekijken. Ook natuurlijk je man gefeliciteerd! Geniet ervan en we zijn allemaal heel nieuwschierig naar foto's van jullie kleine meid!
Loeki, wat heerlijk dat jullie meisje er eindelijk is! Gefeliciteerd en heel veel genieten nu... Olga
eindelijk is ze er dan na 42 weken!!!!!!! Loekie en Jaap GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!met Annika
Loekie en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Annika! Ik hoop dat je je goed voelt en lekker kan genieten van je dochter. Laat je maar lekker verwennen, dat mag echt wel na 42 weken zwangeren! Liefs
Gefeliciteerd ! Had stiekem gelezen hoe je steeds vertelde over je beginnende bevalling. Prachtig. Nu lekker genieten
eindelijk na lang wachten heb je haar eindelijk in je armen. heel veel geluk en geniet maar lekker van haar
Poeh poeh, daar is ze dan! Ook op 1 dag na de 42 wkn volgemaakt (toch?) net als ik! Van harte gefeliciteerd met jullie Annika. Geniet ervan en ik ben héél benieuwd naar je bevallingsverhaal....Zo te lezen is het allemaal uiteindelijk nog wel snel gegaan! Heel veel geluk gewenst!
Meissie je lange wachten is nu beloond met een prachtige dochter! Geniet er ontzettend van, ook van je kraamtijd je hebt het verdiend! liefs, misspuma