Dochtertje van m'n beste vriendin hersenvliesontsteking!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sterkte meisss..ik heb dit zelf ook gehad toen ik net 1jaar was geworden.. heb er wel duizeligheden aan overgehouden.. als ik in ronddraaiende dingen zat, of in de auto en naar buiten keek.. naar die bomen die snel voorbijkwamen. of boven op een brug en dan naar beneden keek naar het stromende water, en boven de 25 graden kon ik niet naar buiten...ik werd dan helemaal duizelig en moest echt in het donker en koele liggen anders viel ik flauw. dit heb ik tot mijn 16de gehad, en tijdens de bevalling werd ik ook even duizelig maar kon me er snel overheen zetten..

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wat erg zeg,
    weet je al iets meer...?

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou meid sterkte zeg!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel sterkte meid voor je vriendin!
    Helaas weet ik ook wat het is , ons ventje was 6 weken toen hij hersenvliesontsteking heeft gehad.
    Waren er gelukkig snel bij maar een halve dag later was al fataal geweest .
    Hopelijk houdt ze er niks aan over en komt alles goed!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Vreselijk, hoe oud is het kindje? Sterkte hoor voor jou en je vriendin en haar kindje!

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Heel veel sterkte gwenst!!!

7. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier weer eveb een update.
    Mijn vriendin is net ff snel langsgeweest en Demi slaapt veel. Ze heeft moeite met zitten want dr hoofd doet zon zeer. Zo praat ze en zo zakt ze weer weg. Ook slaapt ze super veel. Ze moet 3 tot 5 dagen in het zh blijven dan kunnen ze haar goed in de gaten houden.
    Morgen de resterende uitslagen van de onderzoeken.. Hooop dat t allemaal goed is. Demi is net 7 jaar geworden.

Ik help mijn vriendin en haar man waar ik kan.. Heb hun hond hier en verzorg hun eten als ze dat willen. Hoop dag t snel allemaal weer goed met Demi gaat en dat ze snel weer de oude is.

Ik hou jullie op de hoogte.. Bedankt voor jullie lieven berichten!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Wat vreselijk naar..... sterkte en beterschap voor ze!!!

9. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heel veel sterkte

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Onze kleine man heeft al twee hersenvliesontstekingen gehad en kreeg de diagnose chronische meningitis. We waren er wel op tijd bij en het lijkt voorlopig dat hij er weinig tot niets aan over heeft gehouden. Ik kan me voorstellen in wat voor angst haar moeder zit, heel veel sterkte!

11. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    sterkte voor jullie allemaal,dat de kleine meid maar snel op mag knappen!!

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

Jeetje zeg sterkte, en super dat je ze zo goed helpt!

13. Bedankt voor je update!
    En lief van je dat je hun helpt waar het kan!!

Hoop dat Demi weer snel op is geknapt en dat ze er niets aan over houdt.

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat vreselijk zeg! heel veel sterkte met alles, mijn man heeft als baby zijnde ook in het ziekenhuis gelegen, geloof dik 2 weken dat ie erin heeft gelegen maar is toch goed gekomen, we maken nu wel eens geintjes dat zijn hersens toch wel een tikkie los hebben zitten maar dat is uiteraard niet het geval..

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    hey meid,

heel erg veel sterkte....voor alle betrokkenen.
    Zal voor jullie duimen.

veel liefs

16. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heel veel sterkte

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn oudste heeft het waarschijnlijk gehad toen ze 6 weken oud was (in feite was ze toen -4 weken ivm vroeggeboorte). Ze hadden alles klaar liggen voor de ruggeprik toen ze stopte/wegviel, toen moesten ze direct behandelen, ook met antibiotica en dan is een ruggeprik al niet meer betrouwbaar om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Ze heeft toen weer aan volledige beademing etc gelegen. Maar dankzij de behandeling knapte ze snel op. Ze heeft wel 3 weken aan de antibiotica gelegen voor de hersenvliesontsteking.

Mijn jongste hebben ze verdacht van hersenvliesontsteking toen ze 3 koortsstuipen op 1 avond kreeg.. maar gelukkig was dat alleen maar een "virus" in combinatie met kiezen.

18. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jeetje, wat een heftige verhalen allemaal! Wel goed om te leze dat het erna een heel eind goed komt! Demi heeft goed geslapen, ze zitten nu te wachten op de kinderarts.. hopelijk weten ze vanmiddag meer.

19. Only me

Only me Niet meer actief

Jeetje wat heftig dit zeg! Heel veel sterkte voor de familie en vooral voor het meisje.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee heftig hoor. Hopelijk komt t allemaal goed en houd ze er niks aan over.

Deel Deze Pagina