sterkte meisss..ik heb dit zelf ook gehad toen ik net 1jaar was geworden.. heb er wel duizeligheden aan overgehouden.. als ik in ronddraaiende dingen zat, of in de auto en naar buiten keek.. naar die bomen die snel voorbijkwamen. of boven op een brug en dan naar beneden keek naar het stromende water, en boven de 25 graden kon ik niet naar buiten...ik werd dan helemaal duizelig en moest echt in het donker en koele liggen anders viel ik flauw. dit heb ik tot mijn 16de gehad, en tijdens de bevalling werd ik ook even duizelig maar kon me er snel overheen zetten..
Heel veel sterkte meid voor je vriendin! Helaas weet ik ook wat het is , ons ventje was 6 weken toen hij hersenvliesontsteking heeft gehad. Waren er gelukkig snel bij maar een halve dag later was al fataal geweest . Hopelijk houdt ze er niks aan over en komt alles goed!
Hier weer eveb een update. Mijn vriendin is net ff snel langsgeweest en Demi slaapt veel. Ze heeft moeite met zitten want dr hoofd doet zon zeer. Zo praat ze en zo zakt ze weer weg. Ook slaapt ze super veel. Ze moet 3 tot 5 dagen in het zh blijven dan kunnen ze haar goed in de gaten houden. Morgen de resterende uitslagen van de onderzoeken.. Hooop dat t allemaal goed is. Demi is net 7 jaar geworden. Ik help mijn vriendin en haar man waar ik kan.. Heb hun hond hier en verzorg hun eten als ze dat willen. Hoop dag t snel allemaal weer goed met Demi gaat en dat ze snel weer de oude is. Ik hou jullie op de hoogte.. Bedankt voor jullie lieven berichten!
Onze kleine man heeft al twee hersenvliesontstekingen gehad en kreeg de diagnose chronische meningitis. We waren er wel op tijd bij en het lijkt voorlopig dat hij er weinig tot niets aan over heeft gehouden. Ik kan me voorstellen in wat voor angst haar moeder zit, heel veel sterkte!
Bedankt voor je update! En lief van je dat je hun helpt waar het kan!! Hoop dat Demi weer snel op is geknapt en dat ze er niets aan over houdt.
wat vreselijk zeg! heel veel sterkte met alles, mijn man heeft als baby zijnde ook in het ziekenhuis gelegen, geloof dik 2 weken dat ie erin heeft gelegen maar is toch goed gekomen, we maken nu wel eens geintjes dat zijn hersens toch wel een tikkie los hebben zitten maar dat is uiteraard niet het geval..
Mijn oudste heeft het waarschijnlijk gehad toen ze 6 weken oud was (in feite was ze toen -4 weken ivm vroeggeboorte). Ze hadden alles klaar liggen voor de ruggeprik toen ze stopte/wegviel, toen moesten ze direct behandelen, ook met antibiotica en dan is een ruggeprik al niet meer betrouwbaar om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Ze heeft toen weer aan volledige beademing etc gelegen. Maar dankzij de behandeling knapte ze snel op. Ze heeft wel 3 weken aan de antibiotica gelegen voor de hersenvliesontsteking. Mijn jongste hebben ze verdacht van hersenvliesontsteking toen ze 3 koortsstuipen op 1 avond kreeg.. maar gelukkig was dat alleen maar een "virus" in combinatie met kiezen.
Jeetje, wat een heftige verhalen allemaal! Wel goed om te leze dat het erna een heel eind goed komt! Demi heeft goed geslapen, ze zitten nu te wachten op de kinderarts.. hopelijk weten ze vanmiddag meer.