He bah wat een akelig nieuws!!! Wens het hele gezin maar heel veel sterkte van mij, dat ze weer snel beter mag worden en alles snel goedkomt. Weet je toevallig al iets meer??? Liefs Angela.
he bah ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen .En dat de kleine meid maar weer snel beter is .. sterkte yvonne
Ehh Roelien is weer thuis, ze doet zometeen zelf een update Lieve Roelien en Daan, het komt wel goed, Liefs
Hallo dames even een update Yamalina is nu in het ziekenhuis ze hebben bloed geprikt en daar was niks in te vinden ze wouden haar urine opvangen maar Yamalina was aan het poepen dus dat zoen ze morgen en ze willen een rs onderzoek doen rs is een virus waar baby niet goed tegen kunnen en omdat Yamalina al 3 weken verkouden is willen ze haar voor de zekerheid voor testen ik ga morgen weer op tijd heen en ik hoop dat ze morgen weer mee mag Ze houd haar eten nu wel weer binnen Ik hou jullie op de hoogte en anders jolanda wel Liefs roelien
Bedankt voor je up-date. Hopen dat ze morgen weer mee naar huis mag, zal voor jullie duimen. Sterkte.
Jeetje Roelien, das ff schrikken lijkt me he. Hopenlijk kunnen ze snel vinden wat er aan de hand is en kan ze goed behandeld worden waardoor ze weer lekker mee naar huis kan. Heel veel sterkte!!!! Liefs Angela.
Veel sterkte voor jou en je kleine meisje ! Hopelijk is ze heel snel weer beter en mag ze naar huis !
heel veel sterte roelien en de familie, en hopen dat de kleine meid er snel weer bovenop is. groetjes Talia