Hallo dames Ik ben net bij Yamalina geweest en ze maakt het goed. ze drinkt haar flesje helemaal leeg dat deed ze in het begin van de week nog niet dus dat is een mooi teken alleen ik had haar vanavond en schone kont gegeven en toen had ze een beetje groenig ontlasting en als dat zo blijft gaan ze dat onder zoeken Verder hebben we nog geen uitslagen van de RS virus en van urine test dus dat is afwachten tot morgen Liefs roelien Meiden wel bedankt voor al jullie lieven berichten houd mij heel erg op de been ik hoop dat ik deze dagen snel om zijn en ze snel weer naar huis mag
Hoi Roelien . Wat naar dat het nu nog niet gaat met Yamalinda zoals het hoort Ik hoop dat ze snel opknapt en dat de uitslag van het rs negatief is . Heel veel sterkte voor jou en je gezin gewenst Groetjes Joyce
Yamalina is weer thuis en we zijn nu over gestapt naar de voeding van het ziekenhuis daar doet ze het heel goed op liefs roelien
Gelukkig gaat het weer een stuk beter met Yamalinda . Hoop dat het zo goed blijft gaan . Groetjes Joyce