Boulahrouz blijft, ondanks overleden dochtertje donderdag 19 juni 2008 14:15 De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is getroffen door groot persoonlijk leed. Zijn dochtertje Anissa, dat gisteren in Lausanne te vroeg werd geboren, is overleden. Boulahrouz heeft besloten om bij de selectie te blijven van het Nederlands elftal. De teamleiding van Oranje heeft het slechte nieuws donderdag bekendgemaakt. Aangeslagen Boulahrouz, een van de sterkste spelers bij het Nederlands elftal op dit EK, verliet gisteren al eerder de training. Zijn vrouw Sabia was toen net met zwangerschapscomplicaties opgenomen in het ziekenhuis. 'We zijn allemaal aangeslagen,' zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland, waar Oranje verblijft. Medeleven Uit medeleven met Khalid Boulahrouz en zijn vrouw is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd. Verschillende spelers van het Nederlands elftal hebben Khalid Boulahrouz en zijn vrouw de afgelopen dagen bezocht in het ziekenhuis. 'Hij had zijn familie in eerste instantie ook niet bij zich, daarom denk ik dat het goed was dat wij er voor hem waren,' zei aanvoerder Edwin van der Sar vanmiddag op een persconferentie. Volgens de doelman gedroeg Boulahrouz zich erg sterk en zal hij er weer goed uitkomen. http://www.elsevier.nl/nieuws/sport/art ... index.html ik wens hem veel sterkte liefde en kracht toe in deze moeilijke tijd
ik verwacht binnen nu en 10 min een kloink ....... in de vlinderlounge is hier ook een topic voor ....
vreselijk nieuws Gister is het dochtertje van Khalid Boulahrouz overleden . Het dochtertje van de Oranje-speler werd woensDag te vroeg geboren . zet daarom een bal voor je msn naam uit respect voor Khalid familie .
Dames, tien minuten is niet gelukt. Maar er is inderdaad een topic in de vlinderlounge. Deze gaat daarom dicht . Groeten, Josien