Laat cadeau aan vroedvrouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door carriebradshaw, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    Hey iedereen

Midden juli wordt mijn zoontje 1 jaar.
    Zoals enkelen onder jullie al wel weten, is mijn vrouw de nacht na de bevalling door een vruchtwaterembolie in coma gegaan, al reanimerend naar een ander nabijgelegen ziekenhuis vervoerd voor de hart-longmachine en daar uiteindelijk gestorven. Door dat alles leefde heel de kraamafdeling met mij en mijn zoontje mee. Iedereen was in shock.

Nu kwam ik enkele weken geleden op een communiefeest de moeder tegen van één van de vroedvrouwen van het ziekenhuis waar ons zoontje is geboren. Er wordt nog regelmatig over hem gesproken en ze vragen zich af hoe het met hem gaat. Nu dacht ik binnenkort rond zijn 1ste verjaardag bij hen langs te gaan met hem, maar wat zou ik voor de verpleging meenemen? Taart en pralines krijgen ze daar waarschijnlijk in overvloed door alle geboortes. Dat denk ik toch.

Hebben jullie ideetjes?

2. Larf1980

Larf1980 Lid

20 jun 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi, mooi idee.
    Misschien is een blijvende herinnering voor aan de muur iets? Een voet- of handafdruk? Als er nog vaak over gesproken wordt krijgt dat vast een mooi plekje. Ik denk dat langskomen sowieso al meer betekent dan het zoveelste bonbonnetje.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik denk dat het langs komen en je dankbaarheid uitspreken meer waard is dan wel cadeau dan ook.

En als je iets wilt geven kan je iid uit naam van je zoontje iets blijvends geven. Iets knutselen of iets.
    Bijv op canvas met vingerverf handjes of zelf laten kliederen?

Deel Deze Pagina