dochtertje, wens voor een tweede, maar ook willen studeren..... Hm!!

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly24, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik wilde nog even zeggen dat ik het er door heb.
    Ik ga weer studeren, volgend schooljaar.
    Had een werkbespreking met mijn leidinggevende.
    Ze vroeg me naar mijn persoonlijke ontwikkeling in het gesprek en dat was het ideale moment om er over te beginnen.
    En tot mijn grote verassing zag zij het ook zo.
    Ze merkte aan me dat ik even een nieuwe uitdaging nodig had en we denken beide dat dit het is en ook wat het team nodig heeft.

Ze gaat uit zoeken in hoeverre de stichting iets kan betekenen, ze pleit voor volledige betaling, maar ook als dit niet mogelijk is ga ik het wel doen.

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hartstikke goed! Nou, succes alvast :)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik volgde (en volg) tijdens mijn zwangerschap een studie op HBO+ niveau. Ik moest bevallen tijdens mijn laatste periode van de studie en heb de studie verlengd. Geen probleem. Ik studeer deeltijd aan de hogeschool Utrecht. Jij woont in Friesland, heb je wel eens gedacht aan het SPO in Groningen? Hier kun je deeltijd in de avonduren (twee avonden per week naar school) een opleiding doen op het gebied van jeugdzorg, docent MBO etc. De opleiding maakt gebruik van de faciliteiten van de RUG. Misschien iets voor jou? En misschien krijg je door je ene jaar PABO toch nog vrijstellingen.

Succes!

4. mol81

mol81 Niet meer actief

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey mol81, bedankt.
    Ik heb het even bekeken. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Leeuwarden. Daar heb ik 1 keer in de 2 weken een dag collega.
    Dat is voor mij net iets makkelijker te combineren dan twee keer per week een avond naar school. Maar ik ga nog wel verschillende open dagen bezoeken, dus het kan veranderen. Houdt wel de opties allemaal nog even open.

Groetjess

Deel Deze Pagina