Hallo meiden, ik weet pas dat ik zwanger ben en had voor dat ik het wist al last van mijn borsten, krampen in mijn buik, heel veel dorst en hoofdpijn. Nu ik dus weet dat ik zwanger ben (heerlijk) ben ik onwijs misselijk. Dat was ik gisteren nog niet. Dat ontstaat toch niet zomaar? Stond op mijn werk bij elk vies of sterk luchtje al te kokhalzen. Dat had ik nooit, ben vkp en kom veel vieze dingen tegen maar dit herken ik niet van mezelf. Geef ik nu toe aan de kwalen omdat ik weet dat ik zwanger ben? Zijn er er echt? Of zit het allemaal tussen mijn oren? (Dan weet ik nog wel een leuke kwaal, heel veel lekkere dingen eten, hihihi) Gr Droom
ik had de afgelopen dagen ook last van misselijkheid maar eet nu heel regelmatig iets en moet zeggen dat dat behoorlijk goed werkt. Sta er s nachts ook 1 of 2 keer voor op.. als ik dat niet doe hou ik met moeite mijn ontbijt binnen.... misschien heb je er iets aan
Ik heb precies hetzelfde! Zaterdag positief getest en sinds die tijd voel ik me nou niet echt lekker, alleen al de gedachte aan vlees en vettigheid doet me kokhalzen.... Heel veel dorst. Allleen nog maar zin in gezonde dingen (wat wel weer positief is) En vrijdag had ik dat toch echt niet. zeg ook steeds tegen mezelf stel je niet aan blablabla maar helpt niets..... Alsof je lichaam aanvoelt dat het nu mag!
hier nog een, inderdaad lijkt het wel tussen je oren te zitten. voor mijn test wat vage klachtjes en nu ineens misselijk, moe, veel plassen enz. raar eigenlijk he
Grappig he, hoe ons lichaam werkt. Vind het wel bijzonder! Lig nu ziek thui met buikgriep, gelukkig geen gevaar voor de kleine. Heb nu last van die griep en de zwangerschap, versterkt elkaar heerlijk. Gelukkig heb ik van de huisarts een middeltje tegen braken gehad, speciaal voor zwangere vrouwen. Daar gaat het nu wel beter mee, ben benieuwd welke kwalen ik na die griep over hou. Gr Droom
ik had voordat ik positief testte nergens last van. Maar toen ik een positieve test in handen had, vile het mij op dat ik bij deminst geringde geuren ineens misselijk werd. Terwijl ik een dag daarvoor nergens last van had.