Ik zag meer toet toet topics voorbij komen dus speciaal een topic. Wie heeft er ook toet toet speelgoed en irriteert zich aan het feit dat het bijna onmogelijk lijkt om de baan aan elkaar te krijgen. Hoe is het nu het leukst om alles aan elkaar vast te maken. Welke delen hebben jullie en hoe zit hij in elkaar! Show hier jullie foto's! Wij hebben de toet toet stoplicht, vliegveld en de lanceerbaan deluxe incl extra wegdelen (zonder sensoren) Bij ons ziet het er nu zo uit. Ben benieuwd naar andere ideeën en oplossingen om toch een mooie baan aan elkaar te krijgen.
De jongste heeft hem gisteren gekregen, alleen het vliegveld wat een piep ding!:x Hij is heel leuk maar past idd niet in elkaar!
Hier ff kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/485375-toet-toet-garage-wegdelen.html Als je veel weggetjes hebt, lukt het wel. Hier met verjaardag de garage gekregen en de kleine set wegdelen. Met sinterklaas het stoplicht en de wegdelen Deluxe. Dan kunnen we de garage wel rond bouwen zeg maar. Linksom én rechtsom. Zie de foto
Wij hebben de garage, bouwplaats en twee setjes wegdelen, Niet fatsoenlijk aan elkaar te krijgen maar dit is 1 van de gelukte opties
Tnx voor alle fotos. Deze baan is wel heel gaaf! Denk dat ik de wehdelen deluxe er maar bij ga kopen voor hem
Is de bouwplaats een beetke klein op te bergen. Ik heb nu een kist vol wegdelen, brandweer en stoplicht en los de garage en vliegveld. Eigenlijk wil ik de bouwplaats ook maar dan hoop ik wel dat hij wat klein op te bergen is
Alleen de garage kan best hoor. Alleen kun je dan geen circuitje aanleggen. Daar heb je dus de wegdelen + deluxe wegdelen + stoplicht voor nodig.
Mijn zoontje heeft met zijn 1e verjaardag alleen de garage gekregen. 3 maanden later met sinterklaas zijn eerste wegdelen. De wegdelen is hij pas gaan gebruiken toen hij 2 werd. Daarvoor lagen ze ongebruikt in een bak. De garage met wat auto's had hij genoeg aan. En dan gebruikte hij de garage meestal alleen voor de muziekjes en de autootjes werd los mee gereden
Vanaf wanneer kon bij jullie alles een beetje ongeschonden blijven liggen? Mijn zoon wordt in februari 2. Als ik nu alles een beetje aan elkaar verbind ligt het er 5 minuten later bij alsof godzilla erover heen gelopen heeft
Sinds de kerst. Toen heeft hij de wegdelen deluxe gekregen. Haha. Nee serieus. Hij heeft pas sinds enkele weken interesse in wegdelen en het aanleggen aan de garage. Daarvoor vond hij ze maar onhandig en werden ze ermee meteen afgehaald als ik ze er aan had gemaakt.
Hier net een baan gemaakt met de garage, het vliegveld, stoplicht en wegenset deluxe en het lanceerstukje. Ben er zelf wel tevreden over...
Ziet er ook leuk uit Mijn zoon Heeft o.a geld gekregen voor zijn verjaardag en twijfel wat ik er bij ga kopen. Hij heeft dus stoplicht, lanceerbaan deluxe, extra wegdelen en het vliegveld. Wat raden jullie aan?
Heb je de garage zelf niet? Dan zou ik voor de garage gaan. En anders wachten. In 2014 komt er een treinset uit in Nederland. Die lijkt me echt super!! Ik weet alleen niet wanneer hij precies uitkomt...