Iemand toevallig dit keukentje en bevalt deze? Is hij hoog genoeg? en van goede kwaliteit? HEMA houten keukentje Graag jullie mening!
Mijn dochtertje heeft hem gekregen voor haar tweede verjaardag, erg leuk keukentje!je kunt er ook nog vanalles bij kopen, mijn dochter speelt er veel mee. Ik vind het prima kwaliteit. Het is niet een hele grote maar dat hoeft ook niet, meestal worden de gerechten en baksels hier toch op de salontafel uitgedeeld...
Vind hem minder degelijk als die van Ikea, maar prijs-kwaliteit is prima wat mij betreft. Staat hier nu bijna 2 jaar en is nog een groot succes!
Ik heb er ook naar gekeken voor de tweede verjaardag van onze dochter maar wij vonden hem te laag. 82cm in totaal. Dochter was toen al 94cm ofzo. We hebben uiteindelijk een ander, hoger keukentje uitgekozen maar ik vind deze van Hema wel erg leuk met dat gordijntje.
Onze 3,5 jarige speelt er gewoon nog staande aan hihi (1.06 nu). Ideaal voor 1,5/3 jaar maar even daarvoor en iets daarna ook nog prima te doen hoor
Ik heb er vorig jaar naar gekeken voor sinterklaas, dochter was toen 2 jaar en 3 maanden. Maar uiteindelijk toch voor een ander gegaan, vanwege de hoogte. Die zou namelijk niet zo hoog zijn