Peuters opgepakt voor vandalisme AMSTERDAM - Twee 3-jarige jongetjes zijn opgepakt voor vandalisme De jongens maken onderdeel uit van een groep van tien kinderen van onder de 6 jaar die door de Schotse politie werden verhoord voor verschillende delicten waaronder vandalisme en aanranding. Volgens de Britten zijn de twee peuters de jongste crimineeltjes ooit in Groot-Brittannië opgepakt. Volgens Britse psychologen gaat het om aangeleerd gedrag en moet de oorzaak bij de ouders worden gezocht. Zij zouden het slechte voorbeeld geven waarna jonge kinderen het slechte gedrag kopiëren.
pff ze zouden die ouders op moeten pakken en niet die kinderen. Ze zijn 3 die begrijpen toch helemaal niet wat ze verkeerd doen, hun ouders hebben ze het zo geleerd dus die moeten ze eens een curcus geven hoe voed ik mijn kind op
Jeetje! Maar wat ik me dan gelijk afvraag, hoe kunnen 2 kinderen van 3 jaar oud nu vandalisme aanrichten? Je laat je kind van 3 toch niet alleen op straat! Jeetje! Echt, de ouders moeten worden gepakt! En die 2 jochies niet meer bij die ouders maar ergens waar ze wel goed opgevoed worden en niet tot kleine crimineeltjes!
Precies, die kindjes zouden ze bij de ouders weg moeten halen. Als een kindje van 3 alleen op straat loopt en meedoet aan vandalisme en aanranding (?!?) zijn de ouders duidelijk niet in staat er goed voor te zorgen.
whahahahhhahhahhahhaha dit is waarschijnlijkhet absurtste bericht dat ik ooit gelezen heb, whahhahahhahhah, en erg grappig ook, wat moet ik me voorstellen bij een aanranding van een drie jarige????
Nou, ik heb ooit een jongetje gezien die zijn zusje van achteren beetpakte en die bewegingen ging maken. Dat heeft hij waarschijnlijk ergens gezien en doet de bewegingen na. Echt een bizar gezicht! Maar misschien dat ze zoiets bedoelden.
Schandalig, maar gebeurd vaker dan we denken. Ik liep laatst in de Jordaan en er stond een jongetje van 6 op de hoek en er liepen twee meisjes voorbij van dezelfde leeftijd. Ik hoorde ze giebelen en daarna schreeuwde het jongetje k*nkerh*er ik maak jullie dood...PARDON???!??? Kinderen vervelen zich dus gaan klieren als ze zonder toezicht over straat lopen. Maar 3 jaar is wel erg jong hoor!
Het blijft een feit, voor een baan mot j voldoen aan allerlei eisen en voorzien zijn van opleidingen en diploma's. Ouder worden kan iedereen en je hoeft niet eens aan eisen en diploma's te voldoen.