docu: de nachtmerrie van een zwangere tiener(schokkend)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Happy, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb het terug gekeken. En ondanks dat het schokkend en heftig is denk ik wel dat het een goed programma is!
    zeker als je de feiten hoort!

730.000 tienerzwangerschappen in de VS per jaar! en 3 op 10 meisjes in de VS zwanger voor hun 20ste.
    dat de cijfers daalde maar nu weer stijgen. en dat het veel al een bewuste keuze van de meisjes is zonder vaak de gevolgen te over zien.

Ook zie je dat je door MP/Ebay facebook en hyves en alle andere social networks sites. kwetsbaarder wordt. Je verliest je alertheid.

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb ooit eens een docu gezien over meiden in de VS die als status zwanger worden van een jongen met hoge status.... kwam dat hier aan de orde?

Als ik dat zo hoor over in de kelder bevallen en die mes steken ga ik hem maar niet kijken.
    Ben de shock dat die vermiste Jennefer niet levend terug gevonden is nog niet te boven en dan weer dit....sniet goed voor mn gemoedsrust (2 kinderen van rond de 13...verschil in jaren is er voor mijn gevoel niet zo heel veel....)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat vreselijk idd, ja in Amerika door het sterke geloven (ben ik van mening) steekt iedereen zijn hoofd teveel in het zand zo van "dat doet onze dochter niet" in NL zijn wij toch nuchterder en informeren we meer en beter.. het is vreselijk dat deze kinderen dit moeten meemaken.. ze zijn zo naief wat dat betreft...

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

OMG!!! Heb het net gezien, maar het is echt schokkend!!

5. rashomama

rashomama Actief lid

21 jul 2010
    141
    1
    18
    Vrouw
    DH
    Wow dat eerste verhaal vond ik toch wel erg verdrietig, twee levens zomaar verloren.

Deel Deze Pagina