In Duitsland loopt momenteel een bizarre rechtzaak. Een 45-jarige man van maar liefst 120 kilo schoon aan de haak heeft zijn vriend namelijk op gruwelijke wijze verminkt. De kolos was woedend omdat zijn vriend hem niet meer omhoog kon krijgen. De beste man, Hans O., ontmoette zijn slachtoffer Alexander op 2 september in de stad Neuss. Daar gingen ze de hele nacht flink doorhalen met veel bier. Na het stappen werd Hans zo geil, dat hij de gulp van zijn vriendje opende om met diens piemel te spelen. Helaas pindakaas, door het vele bier gebeurde er helemaal niets bij Alexander. Wat er ook omhoog kwam, zijn jongeheer bleef dood als een pier. Hans werd hierop zo kwaad, dat hij de ballen van de arme man beetpakte en deze een paar keer omdraaide. Vervolgens gaf hij een enorme ruk aan de zak, waarop deze loskwam van Alexanders middel. Hierop wierp hij hem uit het raam. Zwaargewond strompelde het slachtoffer twee kilometer naar zijn huis, waar zijn moeder vervolgens een ambulance belde. De politie heeft de ballen van Alexander later teruggevonden in de dakgoot. De staat wil nu dat Hans, die al eerder veroordeeld is voor soortgelijke daden, psychiatrisch wordt behandeld. Bron: FOK.nl / FOK!frontpage ____________________________________________________ Pffffffff..... wat een bericht. De manier waarop het geschreven is deed me we lachen... Maar wat zou die man een pijn geleden hebben.
Tja ik vind de titel ook een beetje gek als ik mag zeggen. Waarom "homo"? Als het een hetero was geweest had er toch ook niet gestaan "Hetero rukt vriends kloten letterlijk af"? Waarom niet gewoon "Man trekt kloten/ballen van vriend af"? Naja, het zal wel gezeur zijn maar ik wilde het toch even zeggen
De titel is niet door mij bedacht hoor. Zo stond het op Fok.nl Hier een link daarheen: FOK.nl / Nieuws / Homo rukt vriends kloten letterlijk af / FOK!frontpage Vind het zelf ook wel een grove titel. Maar 't zijn niet mijn woorden.
Een man die een vriend (in de zin van partner) heeft is toch homo... Maar ik kan je reactie begrijpen MvLiam ze hadden dan beter neer kunnen zetten "man rukt ballen van partner eraf" ofzoiets..... Maar wat bizar zeg!!! Pffff vage gast :S
OMG wat heeft die man een pijn gehad, lijkt mij! ik vind het terecht dat ze willen dat ie hulp krijgt!
Een man die een mannelijke partner heeft is inderdaad homo Ik bedoelde inderdaad meer waarom je hem dan echt als 'homo' noemt in de titel Dat doe je bij hetero's ook niet dus zie ik niet in waarom je dat bij homo wel doet. Maar FOK.nl heeft wel vaker van dat soort dingen.
niet normaal dit. pfff wat een pijn heeft die vent gehad zeg. als ik per ongeluk een zetje tegen de ballen van manlief geef dan krimpt ie al bijna ineen. laat staan eraan draaien en eraf trekken.
Aaaaauuuuwww!! Menen ze dat nou serieus? Waarom loopt die vent in godsnaam nog rond dan als hij eerder soortgelijk dingen heeft gedaan?!