Wie heeft hier ook naar gekeken vanavond van 20:30-21:30 op SBS6? Ik ben zelf al best een dikkerd maar als ik zou staan naast één van die dikkerds op tv varierend van 165 kilo tot 370 kilo dan voel ik me een slanke dame. Niet normaal wat ze allemaal naar binnen werkten. Vond het ook goor om te zien hoe zo'n dikkerd een worstje of gebakken ei naar binnen slurpte. Jak! Maar wat ik niet begrijp: - er waren ook wat familieleden die in de keuken gingen staan om al die dingen te bereiden.... Als iemand zo dik is dan ga je toch geen friet bakken, worstjes braden, brood roosteren, chips, chocola en cake aanbieden? Die zijn echt gek hoor. Je helpt er aan mee om iemand helemaal kapot te maken. - en daarnaast: Eten kost ook geld. Ik neem aan dat die mensen geen geld meer verdienen omdat ze niet meer van hun plek kwamen. Hoe komen ze dan toch aan zoveel geld om aan eten te komen? Er was er één bij die at wel 33.000 kcal. per dag. Dat kost toch handenvol geld, de boodschappen die je daar dan dagelijks voor nodig hebt? Wie viel daar ook over?
Ik heb de afl niet gekeken,maar in tijden dat ik me erg depri voel dan ben ik ook verslaafd aan eten hoor! Ik ben niet super vet ofzo ik weeg 73 kilo
33.000 cal? what the fuck dude, dat is 12 keer zoveel als aanbevovel, kelere :') ik ben blij dat ik maar 60 kilo weeg lol
Ik heb een heel klein stukje gezien en ik werd er gewoon misselijk van. Ik vind het echt niet normaal hoe "verslaafd" deze mensen aan eten zijn.
waarom verslaafd tussen aanhalingstekens? ik heb ook een eetverslaving gehad en reken maar dat het vergelijkbaar is met een alcohol of drugsverslaving. als ik bijv. eens niet kon vreten, kreeg ik gewoon ontwenningsverschijnselen. ik kreeg rillingen, hartkloppingen en liep nachtenlang ijsberend door mijn huis of over straat. en ik was nog lang niet zover heen als de mensen uit dit programma. dat even terzijde, ik schrok echt van die mensen. denk dat het voor de 2 mannen echt hopeloos is.
Ben zelf ook wel dik maar zo dik toch ook weer niet ... Heb het niet gezien alleen de voorstukjes .. Vind dat altijd enorm triest en vraag me dan altijd af wat hun er toe heeft geleid om het zover te laten komen ...
ik heb het wel gezien en zelfs voor een deel opgenomen! de volgende keer als ik zin blijf hebben in lekkere ongezonde dingen zet ik hem aan en dan durf ik te wedden dat ik er geen zin meer in heb! Het was walgelijk om het te zien! Ook van die dame die 165 kg woog (en dat is dan nog maar 45 kg zwaarder dan ik!) zover wil ik het echt niet laten komen!
Nou ik vond de docu waardeloos! Ze zetten iets neer wat zo respectloos is! Ik weeg 110 kilo dus weet wel ongeveer hoeveel callorieen bepaalde dingen bevatten. Ooit gehoord van een gebakje van 1100 cal? Ja 1 gebakje dus geen hele taart. Daarnaast hebben ze ook echt hun stinkende best gedaan om die mensen zo smerig mogelijk neer te zetten! Half naakt of in hun ondergoed. Ik vind het vreselijk dat ze dit op deze manier hebben gedaan. Als ik op tv kom bij een Sonja Bakker en ze zouden mij in mijn ondergoed wegen zouden sommige mensen ook even de andere kant opkijken. Bah wat een belachelijke docu! Sorry moest ik even kwijt Liefs, Sam
Ja maar geloof me dit weten ze echt wel van te voren hoor, toen ik een paar weken geleden begon met de opnames voor SOS Sonja hebben ze mij ook duidelijk gezegd dat het er straks uit kan zien alsof ik enorm veel vreet en niets anders doe dan vreten ( terwijl dat dit niet zo is ) en kan het bij andere mensen anders overkomen dan in werkelijkheid is ... Je word hier dus van te voren voor gewaarschuwd ...
ik heb gisteren een stukje gezien,maar mijn maag draaide er gewoon van om toen ik zag hoe ze aan het eten waren ,en hoeveel......soooooo heeeeeey,daar kan ik een week op teren. het ergste voor die mensen is volgens mij(wat ik gister begreep),ze zouden wel willen stoppen,maar ze kunnen en mogen het niet ivm de gezondheid,hun lichaam heeft het eten gewoon nodig. ze missen ook zoveel van het leven zo. ik zou zeggen,zet langzaam aan de vetten om in gezond eten,en ga afbouwen,maar goed,dat is makkelijk praten door mij,heb er geen verstand van.
Ik denk ook niet dat die mensen fatsoenlijke kleren aan kunnen.... Maar die 'dunste' vrouw die in haar ondergoed werd gefotografeerd ging me wel wat te ver. Ze gingen haar van onderen filmen en je kon helemaal haar bilspleet zien door haar ondergoed heen. BAH! En wat betreft de hele dag vreten: ik denk dat hun dat wel doen. Dat kan bijna niet anders als je er zo dik uitziet. Er was ook een man die een luier om had en die om de zoveel uur verschoond werd. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Het waren wel hele dikke rollade-benen. En bovendien: je wilt zo'n luier toch niet verschonen? Respect hoor voor de mensen die dat doen. Het zullen wel merendeels poepluiers zijn, als je zoveel eet. Er was ook één man die zei: "Ik heb liever een afhaalmaaltijd dan een relatie". Pfff..... kan me daar niks bij voorstellen. En hij vind eten lekkerder dan seks. Zo geobserdeerd die man....
ik zit het programma nu te kijken...en me mond gaat soms wagen wijt open... kan me bijna niet voorstellen dat mensen zoveel kunnen eten per dag, dag in dag uit...wordt al misselijk als ik er naar al dat eten kijk...zwaar zo leven...ik ben ook een emo-eter en ben gelukkig niet dik (meer)...
Ik moet deze afl. nog kijken. Vind het verbazingwekkend dat deze mensen nog leven met zo'n gewicht/levensstijl. Toch kan ik me er deels wel in herkennen. In de tijd dat ik nog veel eetbuien had, nam ik toch ook ruim 10.000 calorieën tot me.
jee heb het ook gezien zeg toch echt gek dat je zoveel kunt eten ik dacht dat ik flink was maar vergeleken met hun is dat nog niks.. hoop echt nooit zo ver te komen
Nog steeds ben ik van mening dat dit veel beter neergezet had kunnen worden. Ze gaan niet in op de verslaving, maar laten alleen de verslaving zien! Vond de uitleg wel heel makkelijk en kort. Dunne mensen hebben wel een hormoon wat zegt dat ze volzitten en dikke mensen hebben dat niet meer. Op deze manier worden de dikke mensen nog steeds heel zwart/wit neergezet. Hoe kan je begrip opbrengen voor dikke mensen als je dit soort sensatie docu's voorgeschoteld krijgt? Ik ben dik, maar is dat volledig mijn schuld als ik 1 x in het half jaar naar de Mac ga?? Ik ga al niet eens uit eten of fast food halen. Al die minachtende blikken bah. Denk maar niet dat ik iedereen in zo'n restaurant ga uitleggen waarom ik dik ben hoor haha Liefs, Sam
jeetje heb het net zitten kijken OMG .. ik dacht dat ik veel at op een dag .. dat is nog niets vergeleken met hun ...
Dat had ik dus ook... En toch zou ik niet graag willen zien wat ik per dag of per week naar binnen werk, alles uitgestald op borden op tafel. Ben bang dat ik me dan ook kapot schrik. Maar in elk geval lang niet zo vet en zoveel als die mensen. Denk dat het dan wel meevalt.... Ik eet ook regelmatig fruit en elke dag groenten bij de warme maaltijd...