Breaking news: verdwenen vliegtuig MH370 gecrasht in zee

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kolibrie, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vlucht MH370 gecrasht zonder overlevenden - AD.nl

Dat heeft zojuist de premier van Maleisie bevestigd in een persconferentie. Er zijn brokstukken gevonden in zee. Er zijn schepen vanuit Australië onderweg naar het stuk oceaan waar de brokstukken gesignaleerd zijn.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Verschrikkelijk, maar voor de nabestaanden komt er nu eindelijk een einde aan de onzekerheid en kunnen ze gaan rouwen.

3. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Was te verwachten.

Maar het blijft verschrikkelijk. En de nabestaanden kunnn nu afscheid gaan nemen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dus toch..verschrikkelijk!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben blij dat ze eindelijk gevonden zijn. Lijkt me verschrikkelijk om het nooit te weten te komen. Vraag me eigenlijk wel af of zo ooit er achter komen waarom ze zo zijn afgeweken van de koers.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een vreselijk einde lijkt me dat zeg.. maar nu kunnen de nabestaanden eigenlijk pas echt beginnen met rouwen, denk dat je anders toch altijd blijft hopen.

En niet om oneerbiedig te doen ofzo, maar ik ben echt blij dat dat verhaal over dit vliegtuig en de nucleaire top dus niet opgaat.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eindelijk duidelijkheid..

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik volg het ook al steeds, en eindelijk hebben ze hem gevonden.

Ben nu wel benieuwd naar de rest. Is het vliegtuig gekaapt? De laatste woorden van de piloot waren: "All right, good night" en daarna is schijnbaar de apparatuur uitgeschakeld. Kan dus ook best zijn dat er opzet in het spel was door de piloot. Maar door de zwarte doos zal er dan misschien ook niet echt veel duidelijkheid komen. Als ze die tenminste nog vinden...

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.945
    113
    Vrouw
    #9 Zoe123, 24 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2014
    Goed dat ze de kist gevonden hebben..
    Nu erg benieuwd naar het hoe en wat, ook vanuit een
    professioneel oogpunt omdat ik zelf aan boord werk.
    Was het een technisch mankement? Een menselijke fout?
    Brand,explosie?
    De 777-200 is een modern betrouwbaar vliegtuig.

Maar goed,het zal waarschijnlijk nog maanden duren voordat er
    antwoorden komen...
    Er zijn behoorlijk wat aparte feiten als je naar het verloop van de vlucht kijkt!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb me er vandaag eens een beetje over ingelezen (sorry, ik woon meestal vrijwillig onder een steen omdat ik het geduld niet heb om maar af te moeten wachten op nieuws :)). Ben ik de enige die denkt dat de co-piloot de piloot heeft omgebracht en zelfmoord heeft gepleegd? Ik denk dat het zo is gegaan vanwege die lugubere laatste woorden - waar ik overigens echt rillingen van krijg - en dat hij bewust het vliegtuig mee heeft genomen.

Nou ja, niemand heeft er wat aan omdat het maar speculeren is, maar ik begrijp vanuit de meeste 'officiële' artikelen dat men uit gaat van hele andere scenario's. En ik vond mijn gedachte eigenlijk veel meer voor de hand liggend.

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.945
    113
    Vrouw
    Waarom denk je dat dan?

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou ja, dat zeg ik net; vanwege die laatste woorden en de vreemde manier van de vlucht, het apparatuur handmatig uit is geschakeld en het feit dat de piloot geen antwoord gaf...

En verder ben ik een beelddenker en zie ik het hele tafereel al voor me in mijn hoofd als een bloedstollend Hollywood-script :)

13. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.945
    113
    Vrouw
    Maar na deze woorden heeft die kist nog uren doorgevlogen.
    Op het moment dat er geen contact meer gemaakt kan worden met de cockpit, gaan alle alarmbellen rinkelen in de cabine.
    Er zal dan zeker actie ondernomen worden door de cabincrew...

Laten we hopen dat er antwoorden komen.Eerst de zwarte doos vinden,en snel ook..

Ik snap dat je het niet zo bedoeld maar Hollywoodscript vind ik niet zo
    op zijn plaats.
    De pure wanhoop van passagiers en bemanning, en de mensen op de grond,
    dat is de ergste realiteit die er is.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die alarmen kunnen afgezet worden en zoals ik al eerder zei: ik denk dat hij zijn collega om het leven heeft gebracht.

Dat je nog uren de tijd neemt wil niet zeggen dat je niet suicidaal kunt zijn. Dat is geen tijdelijk iets, dat kan maanden of jaren doorsluimeren.

En als je niet wilt weten wat ik denk - vraag het dan niet ;) ik ben namelijk ook realistisch in het uitspreken van mijn gedachten.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Vreselijk voor de mensen aan boord en de familie/vrienden op de grond :(

Ik denk ook steeds aan die baby's. Ik weet het, er sterven dagelijks heel veel mensen en kinderen....maar telkens als ik in een vliegtuig zit met mijn kinderen is dat toch wel een angst. De enige gedachte die ik dan heb die me enigszins kan troosten is dat we dan allemaal samen gaan.....

Wat een angst moet er zijn geweest, in ieder scenario. Een ongeluk of opzet...je zit toch met je kindje op schoot op een plek waar geen enkele uitweg is. Bah :(

Deel Deze Pagina