docu octomum

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toevallig werd er net uitgelegd dat van de 6 teruggeplaatste embryo's er 2 gesplitst zijn. Binnen de 8-ling zijn er dus ook 2 1-eiïge tweelingen...

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik vind haar ook niet onvriendelijk over komen..
    maar ze mag die ene knul volgens mij wel iets harder aanpakken! :s (er is natuurlijk wel een camera bij.. dus snap ook wel dat ze het niet doet:D)
    ach ze heeft wel gelijk.. het is haar leven haar keuze

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind haar echt een pracht van een moeder en vooral toen ze zei, wie had ik dan moeten vermoorden?! Toen er werd gezegd een paar kindjes weg te laten halen toen ze erachter kwamen dat ze in verwachting was van 8 baby's.
    Hoe ze ook voor de rest is met haar kinderen, alle 14!
    Ik heb respect voor haar hoor!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Man en ik kijken ook even. Wij hebben een tweeling, en mopper ook wel eens dat het zo duur is, dat we vaak verschonen en veel was hebben.

Maar bij haar gaat er gemiddeld 1000 euro per week door aan voeding, 80 luiers per dag en 8 wassen per dag. We keken elkaar al even aan van wat hebben wij het dan makkelijk haha.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    en daarbij, je kunt nu wel gaan zeiken dat ze het eigenlijk niet had moeten doen en de arts had het ook niet moeten doen. maar feit blijft wel dat die kindjes nu geboren zijn en daar moet ook voor gezorgd worden. Je kunt het niet meer ongedaan maken. Heb wel respect voor haar van de ene kant.

6. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het wel omdat ik zelf zwanger ben (hormonen!) maar ik kan me goed voorstellen dat ze zei niet mee te willen werken aan selectieve reductie.. maar ja da's makkelijk gezegd natuurlijk achteraf, nu blijkt dat ze het allemaal overleefd hebben en volgens mij zijn ze ook allemaal gezond.

Ik vind het knap van d'r, ze is de hele dag door gefocust op haar kinderen en probeert ze allemaal aandacht te geven.

Dat Elijah gooit met die schroevendraaier en niet gefilmd wil worden vind ik niet zo gek, zijn gedrag is vrij normaal voor zijn leeftijd, zeker als je er rekening mee houdt dat hij voortdurend in de belangstelling staat met camera's op zn snufferd.. daar zou ik ook behoorlijk nukkig van worden!

7. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaah kan merken dat er reclame is nu we zo aan het posten zijn

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik zit echt met mijn mond open te kijken :$ moet er niet aandenken om 8 baby's tegelijk te hebben. Jee toen ze allemaal eten moesten hebben hahaha ik zou gek worden!

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Tot nu toe vind ik haar erg sympathiek en een goede moeder.

Maar waar haalt ze 14.000 dollar vandaan elke maand? En dat is alleen aan voeding en personeel.... :$

10. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik ooit bij dr phil gezien dat ze leeft van bijdragen van de overheid en van giften van anderen.. maar dat zal later wel ter sprake komen denk ik.

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op het moment dat je zwanger bent houd je al meteen van je kindje of kindjes(spreek voor grotendeels denk ik wel) dus ik kan het me zeker ook voorstellen dat ze het niet gedaan heeft.
    Dan had ze nu gekeken naar 5 baby's van, hoe zou je broertjes of zusjes zijn geweest...............

12. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    en ik maar denken dat ik het druk heb met 2 kindjes ;)

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik vroeg me dat ook af hoe ze dat allemaal kon betalen. Ze is ook echt 24 uur per dag aan het verzorgen.....

oh het begint weer :D

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja dat zal wel later ter sprake komen.

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga gauw weer kijken hihi

16. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    oh ze slapen gelukkig wel de nacht door

wat een chaos om ze in bed te krijgen, pfff word er moe van als ik er naar kijk en ben ik blij dat er nu nog maar 1 is hahaha

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jeetje die elijah is wel erg zeg. een schroevendraaier gooien nou sorry!!! dan was ik echt de devil herslef want ik had je toch echt een pak rammel gegeven. wat nou een week niet naar de halloween winkel. een week niet op je billen kunnen zitten!!!

en dan nog rot op zeggen!!! resepect voor alle geduld dat ze heeft met dat kind want ik zou dat niet kunnen

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    die moeder van haar is pas erg, mediageil wijf

19. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Zit met open mond van verbazing te kijken. WAUW ik doe het haar echt niet na.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een ontzettend raar mens. Heb het idee dat ze niet helemaal lekker is daar boven.

Deel Deze Pagina