docu octomum

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 18 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, ze verdient inmiddels wel haar eigen geld, ze leeft niet op kosten van de staat ofzo. Dus dat is 1 pluspuntje. (hoewel ik me afvraag in hoeverre al die journalisten enzo goed zijn voor die kinderen, maarja) Bovendien heeft ze er 'maar' 5 terug laten plaatsen, en 2 daarvan zijn eeneiige tweelingen geworden. De keren ervoor ahd ze er ook tekens 5 terug aten plaatsen, waarvan er 1 keertje maar 1, en 1 keertje 2 werden geboren.

Maar verder hebben jullie helemaal gelijk hoor. Stomme doos.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    .... ja maar als je al 6 kinderen hebt, geen werk... geen geld, en je bij de failliete ouders inwoont die hun huis gedwongen moeten verkopen.... dan ben je toch een ego muts?!

En omdat ze dus van haar gezin en kinderen een mediacircus maakt en haar eigen geld dus nu verdient is het goed.... sorry... ik vind het echt geestelijke kindermishandeling, waarom denk je dat die oudste zoon van haar zo agressief elke keer als ze die stomme camera op hem richt!!
    En haar oudste dochter was ook lekker positief over hoe blij ze is met de 8ling.... NOT.... nee, sorry... ik wens al die 14 kinderen echt een superleven, maar vind haar echt hypocriet ding...

3. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    nou ik vind ook dat ze het heel goed doet met 14 kinderen!!

ze had alleen nooit zoveel embryo's moeten laten terugplaatsen maarja dat is gebeurt en het is niet anders, maar je gaat er eigenlijk ook niet van uit als je 6 laat terug plaatsen dat je dan 8 kinderen krijgt he (al had ik helemaal niets meer laten terug plaatsen met 6 kinderen)
    maar ze verwachte er 1 hooguit 2 net als de andere keren,

en media geil dat heeft de media toch ook zelf gedaan die vonden het interesant dat ze een 8ling kreeg en hebben zelf een hype gemaakt heeft ze ook niet om gevraagt denk ik van te voren.
    en als ze nu daar haar geld mee kan verdienen om haar kinderen mee groot te brengen zonder aan te kloppen bij de staat vind ik dat helemaal niet zo raar , de fotograven en film camera's staan toch hele dagen voor haar huis kan ze er net zo goed geld voor vragen toch anders maken ze toch we foto's en films.

nee ik vind het knap van haar hoe ze het allemaal doet en werken het is net als ze zelf al zei zie je dat voor je met 14 kinderen:( ik denk dat ze werk genoeg thuis heeft te doen;), ik denk juist dat werken voor haar rust zou geven ipv thuis bij haar zitten hahaha

en dan krijg je ook weer van: zie haar nou gaat gewoon werken en laat 14 kinderen thuis achter bij de oppas zo kan ik ook wel 14 kinderen nemen dus jah was is goed/fout??

ik denk dat er heel veel kinderen zijn wie het slechter hebben dan die van haar en veel minder aandacht van de moeder krijgen dan dat zij aan haar 14 kids geeft petje af voor haar dat ze het allemaal zo goed heeft geregld!

en haar moeder bah wat een naare vrouw om het maar netjes te zeggen

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ja dat vind ik ook, die vrouwen doen echt hun best hun hoofd boven water te houden, en hun kinderen zo goed mogelijk op te voeden.
    Die vrouwen krijgen geen geld van de media/staat/whatever om hun kids te eten te geven en naar goede scholen te laten gaan...
    Die moeders werken zich kapot om 's avonds eten op tafel te zetten!

5. 4days

4days Niet meer actief

Nou volgens mij hebben sommigen dan niet goed opgelet bij de documentaire ofzo. Hoe kan iemand nou zeggen dat je respect hebt voor haar, of dat ze het knap doet?! Hebben jullie niet gezien hoe de kindjes eronder lijden? Hoe het kleine meisje vond dat ze liever enigskind was geweest? En hoe het jongetje kwaad werd vanwege de zoveelste camera die hem filmde?

Ik vind hier niets knaps aan. Dat ze het nu enigszins probeert te regelen is gewoon omdat ze wel zal moeten, ze kan moeilijk de kinderen laten stikken. Maar het is haast een vorm van kindermishandeling.

6. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
  7. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0

en dat meisje is de enigste op de wereld wie dat zegt??
    zelfs ik heb dat vroeger geroepen Was ik maar enigst kind ( en ik heb maar 1 zusje) dat doen er zoveelals je daar naar moet kijken ik denk dat bijna alle kinderen met een broertje of zusje dat wel is roepen.

en dat jongetje is gewoon wat onhandelbaar daar heb je er ook heeeel veel van ze heb 14 kinderen die zijn echt niet allemaal hetzelfde hoor, ik ken genoeg van die kinderen wie de ouders slaan en schoppen en schelden en die hebben echt maar 1 of 2 kinderen dus dat ligt hier ook niet aan dat is gewoon een kindje met een hele sterke eigen wil, als de camera's en niet waren had ie zich wel ergens anders op gestort dus ja

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  9. JXL1988

JXL1988 Actief lid

11 feb 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Je kunt het beeld ook groter maken hoor :)

10. 4days

4days Niet meer actief

Ja als ik zo'n moeder had werd ik ook onhandelbaar. En natuurlijk ja, dat kindje is het schuld! Niet de moeder, de 100 journalisten, de camera's constant, het tekort aan aandacht... Nee de kinderen zijn het schuld!

Zo kun je ook denken ja....

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    OH mooi hahah

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, mijn persoonlijke mening is gewoon dat het een mut is :p en mijn respect gaat dus uit naar de single mom's die het zonder mediageld moeten doen door hun een slag in de rondte te werken

13. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik vind het tekort aan aandacht wel meevallen voor zoveel kinderen
    er zijn genoeg kinderen op de wereld die enigst kind zijn en nog minder aandacht krijgen als die van haar
    ik vind gewoon dat ze het goed doet zij heeft van te voren niet verwacht een 8ling er bij te krijgen maar ze kreeg ze wel en daar leeft ze voor
    en wat haar kinderen betreft ze heeft er 14 en alle kinderen zijn verchillend je hebt nooit 2 precies dezelfde kids en dat er dan maar 1 is die zo is zegt toch wat
    anders hadden er wel meer zo geweest als het allemaal zo erg was

14. 4days

4days Niet meer actief

Oh, dus als er wel meer kinderen op de wereld geslagen worden is het ook niet meer zo erg?

Ze had als ALLEENSTAANDE moeder al 6 kinderen, en liet VIJF embryo's terugplaatsen. Hier is niet zo alsof ze spontaan vanuit het niets een achtling kreeg ofzo.

15. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb echt vol verbazing gekeken!En dan ik maar denken dat ik het zwaar heb met 1 baby en een dreumes!!maar goed,hoop dat die kindjes ondanks alles goed opgroeien,en later geen last meer hebben van de media(maar ben er bang voor dat ze hun hele leven gevolgd worden door de pers!)

16. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik heb ook geschreven in me eerste stukje dat ze nooit dat had moeten doen maar ze heeft het gedaan en het is niet anders en hoe ze er nu mee omgaat vindt ik heel goed

en dat andere zinnetje van je slaat helemaal nergens op heeft ook helemaal niks te maken met dit

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ach ieder zijn eigen mening hierover he ;)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

mag ze dan helemaal niks voor haarzelf kopen ofzo? en wie zegt dat het een echte chanel bril is.

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik vind het ronduit schandalig dat een vrouw met 6 kinderen gewoon nog toestemming krijgt voor IVF en dan ook nog 5 embryo's terug laat plaatsen.

En als zij dan gewoon achteraf in een dorpje woonde en gewoon van haar kindjes genoot en het leven nam zoals het was, dan prima. Maar nee: mevrouw verhuist naar drukke stad met veel media, vraagt overal geld voor, laat zichzelf helemaal verbouwen (lippen, huid, etc), neem tig nanny's en doet dan of ze de gewoonste moeder van de wereld is. Nee sorry, daar kan ik helemaal niets mee!! Daar zijn die kindjes later echt ewl de dupe van.

Deel Deze Pagina